ממשיכה לממש: דלק נדל"ן מכרה נכס בשווייץ ב-423 מיליון שקל

העסקה תזרים ל-DGRE כ-24.3 מיליון שקל לאחר סילוק חוב של 383 מיליון שקל על הנכס ■ מניית החברה נפלה בשנה האחרונה ב-56%

ערן מיטל, מנכ"ל דלק נדל"ן , ממשיך להוביל את גל מימושי הנכסים בחברה והיום הודיעה דלק נדל"ן על מכירת נכס בשווייץ. כך עולה מדיווח של החברה לבורסה.

DGRE, חברה בת של דלק נדל"ן (85%), מכרה ביחד עם שותפתה את אוניברסיטת ציריך הממוקמת בשווייץ, וזאת בתמורה ל-115 מיליון פרנק שוויצרי (423 מיליון שקל). הנכס רשום בספרים של דלק נדל"ן לפי שווי של 120 מיליון פרנק (441 מיליון שקל), כך שמחיר המכירה נמוך ב-4.1% מהשווי בספרים.

ל-DGRE הייתה יתרת הלוואה של 383.8 שקל על הנכס האמור ודלק נדל"ן מדווחת היום כי לאחר המכירה ופירעון יתרת ההלוואה, יווצר לה תזרים חיובי של 24.3 מיליון שקל ממכירה זו.

ערן מיטל, שחותם שנה בתפקיד מנכ"ל דלק נדל"ן, הוביל את החברה בשנה האחרונה למימושי נכסים רבים, בהתאם לאסטרטגיה שנחשפה ב"גלובס" עם היכנסו לתפקיד. מיטל הצהיר לפני שנה כי בכוונתו לממש נכסים במיליארדי שקלים ובסופו של דבר להישאר עם 2 נכסים עיקריים: DGRE (המרכזת את פעילות החברה באירופה) ודנקנר השקעות (המתמקדת בהשקעות נדל"ן בישראל).

דלק נדל"ן נסחרת בבורסה לפי שווי של 514 מיליון שקל, לעומת כ-800 מיליון שקל ערב כניסתו של מיטל לתפקיד. מניית החברה נפלה ב-56% בשנה האחרונה אולם היא עלתה בכ-20% מהשפל האחרון שנרשם ב-29 ביולי.