אחיינו של אילן שילוח חוזר בו מהאשמות נגדו ונגד מקאן-אריקסון

יומיים לאחר שהגיש בקשה לצו מניעה נגד שילוח בטענה כי השתלט על ביתו במירמה, מושך רונן פרידמן את בקשתו: "אני חוזר בי מכל האשמות-השווא כלפי אילן, שנאמרו בשעת כעס ומצוקה"

שימוש לרעה בהליכי משפט? יומיים אחרי שהגיש לבית המשפט בקשה חריפה נגד דודו, הפרסומאי אילן שילוח, ונגד חברת הפרסום שבבעלותו, מקאן-אריקסון, בטענה כי החתימו אותו במירמה על מסמכים לשיעבוד ביתו, חוזר בו היום (ד') רונן פרידמן מכל ההאשמות.

"אני חוזר בי מכל האשמות-השווא כלפי אילן שנאמרו בשעת כעס ומצוקה. אני מושך חזרה את התביעה שלי ואת כל ההאשמות שאמרתי כלפי אילן. אני מודה לאילן שעזר לי בשעת מצוקה והלווה לי כספים רבים", כתב היום פרידמן.

באת-כוחו של פרידמן, עו"ד רנה שיבולת, ציינה כי דבריו של פרידמן נאמרים "במסגרת הסדר פשרה, בו כל צד ויתר וקיבל דבר-מה, כטבעם של הסכמים מסוג זה". שיבולת הוסיפה כי "ההסכם הוא לשביעות-רצוננו".

גם הוריו של פרידמן, נורית (אחותו של אילן) וצביקה פרידמן הצטרפו להתנצלות. "ברצוננו להביע את תודתנו ואת הערכתנו הרבה לאצילות-הנפש ונדיבותו של אילן שילוח, שפעל רבות כדי לשמור על שלום המשפחה ועזר לבננו רונן פרידמן ובני משפחתו בשעת מצוקה בהעמדת הלוואה כספית ותמיכה בלתי מסויגת. אנחנו דוחים את כל ההאשמות שהוטחו באילן שילוח וסבורים כי התנהלותו היתה למופת", כתבו.

שיעבוד במירמה

פרידמן ואשתו שרון הגישו ביום שני למחוזי מרכז בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני נגד שילוח ומקאן-אריקסון, בטענה כי הם השיגו במירמה את חתימותיהם, וכך מישכנו לטובתם את בית מגוריהם באבן-יהודה.

בני-הזוג טענו כי במאי השנה ניאות שילוח, בעקבות פנייתו של פרידמן, להשקיע כספים בחברת ליתם הנדסה שבבעלות פרידמן, לאחר שזו נקלעה לקשיים. לטענתם, בתמורה לתמיכתו בחברה, שיכנע אותם שילוח למכור לו את דירתם בתמורה הוגנת, כשהוא מבטיח כי המכירה היא צעד פורמלי בלבד כפיקדון, וכי הם יורשו לגור בביתם, ובתום שנתיים יוכלו לרכוש אותו חזרה. ואולם, בני-הזוג פרידמן טענו כי כעבור מספר ימים סגר שילוח את חברת ליתם, ניתק איתם כל קשר ונטל שלא כדין 616 אלף שקל שיועדו לליתם.

בא-כוחו של אילן שילוח, עו"ד דן להט, מסר בתגובה לטענות כי "לפני מספר חודשים העמיד אילן שילוח הלוואה לרונן פרידמן, לאחר שזה האחרון נקלע למשבר כלכלי וביקש את עזרתו. פרידמן התגלה כאיש לא ישר; טענותיו הן שקריות וחסרות כל בסיס עובדתי, ובאו במטרה להתנער מהתחייבויותיו הכלכליות ולפגוע בשמו הטוב של אילן שילוח".