מתרחבת באפריקה: סרגון חתמה על חוזה במוזמביק במיליוני ד'

המנכ"ל עירא פלטי: "פתרונות החברה אידיאליים עבור ספקיות תקשורת במדינות מתפתחות"

סרגון , ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת, ממשיכה להתרחב באפריקה: החברה דיווחה היום (ד') על חוזה עם מובילת הסלולאר במוזמביק שבאפריקה, Mobile Cellular. מדובר בעסקה בהיקף של מספר מיליוני דולרים שבמסגרתה תספק סרגון פתרונות backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס למתג הראשי) לחברת הסלולאר במוזמביק.

בעקבות ההסכם, מובילת הסלולר ממוזמביק (MCEL) תפרוש באמצעות הציוד המתקדם של סרגון רשת אלחוטית לאורך אלף ק"מ והפיתרונות של סרגון יסייעו לאספקת שירותים מתקדמים ללמעלה מ-4 מיליון מנויי החברה.

נשיא ומנכ"ל סרגון, עירא פלטי, אמר כי פתרונות החברה אידיאליים עבור ספקיות תקשורת במדינות מתפתחות, אשר צומחות במהירות, כמו חברת הסלולאר במוזמביק. "רשתות ה- backhaul מבוססות מיקרוגל של סרגון, מהוות חלופה מעשית ומשתלמת לסיבים אופטיים", ציין פלטי.

סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי ב-MCEL, ארלינדו מונדליין, אמר כי החברה בחרה בפתרונות של סרגון בשל רמת הטכנולוגיה, אמינותן ויכולתן לנצל באופן יעיל את טווח התדרים.

"אספקת שירותי סלולאר אמינים ללקוחותינו, עומדת בראש סדרי העדיפויות של MCEL. באמצעות הציוד המתקדם של סרגון נוכל לספק תוך זמן קצר לכל המנויים שלנו שירות באיכות גבוהה ובכדאיות כלכלית", אמר מונדליין.