אורנג' מהדקת את הקשר עם המגזר הרוסי

מסכמת תחרות בת 3 חודשים במסגרתה העלו אמנים רוסים לרשת כ-6,300 יצירות אמנות ■ קדמי: "מדובר בפעילות תדמיתית שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית"

חברת פרטנר מסכמת היום (ד') תחרות יצירות אמנות שערכה למגזר הרוסי ב-3 החודשים האחרונים. התחרות יצאה לדרך תחת השם "אורנג' בראבו" ונועדה להדק את הקשר עם המגזר הרוסי.

במסגרת זו העלתה החברה אתר אינטרנט בו הוזמנו אמנים רוסים להציג יצירות אמנות שלהם בכל קטגוריה: ציור, פיסול, ריקוד, צילום ועוד.

במהלך 3 חודשי הפעילות הועלו לרשת 6,378 יצירות, שזכו ל-1.9 מיליון צפיות. העבודות הזוכות נבחרו על-ידי הצבעות של הגולשים, מהן נרשמו כחצי מיליון. הפרסים לזוכים כללו טלפונים ניידים, מלגות ללימודי אמנות ונסיעה לאירופה לזוכה במקום הראשון.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק של פרטנר, מסר כי "החברה טיפחה את מגזר דוברי הרוסית כבר מראשיתה, וכשחזרתי לתפקיד הנוכחי החלטתי להדק את הקשר עם המגזר דרך פנייה לפן התרבותי. ביחד עם משרד הפרסום תל-אביב-מוסקבה בנינו את הפרויקט הזה, ששיאו יהיה בתערוכה המתקיימת היום בה מוצגות כל העבודות. מדובר בפעילות תדמיתית מבדלת שנועדה ליצור קרבה רגשית של המותג לקהל דובר הרוסית".

את הפרויקט ליווה חבר שופטים בינלאומי שנבחר במיוחד עבור התחרות וכלל דמויות מפתח בעלות שם בעולם היצירה והאמנות, ביניהם: הצלם ולדימיר פרידקס, שעובד עבור המגזינים "קוסמופוליטן" ו-"ELLE"; אולגה סולדטובה, "מעצבת השנה" של רוסיה; גריגורי קובולקבסקי, מנהל כללי של הוירטואוזים ממוסקבה; ויוליה סביצבה, זמרת ושחקנית מפורסמת ברוסיה וביפן.