כלכלני סיטי: מיכרו מניות פרטנר - הסיכון להשקעה גבוה

"השוק תימחר השפעת כניסת מפעילים חדשים, אך האתגרים הרגולטוריים והתחרותיים עדיין ניצבים" ■ "החדשות הרעות מכיוון הרגולטורים יחריפו ב-6-12 החודשים הקרובים"

כלכלני סיטי מפרסמים הלילה (ה') סקירה על מניות התקשורת הישראליות וסבורים כי למרות התשואות החיוביות שהן רושמות לאחרונה, הסיכונים גבוהים והם צפוים אף לעלות.

האנליסט מייקל קלאר מוריד ההמלצה על בזק וסלקום ל"החזק" מהמלצה קודמת של "קנייה". לגבי מניית פרטנר בסיטי דוביים יותר וממליצים "מכירה" לעומת המלצה קודמת של "קנייה". האנליסטים כאמור סבורים כי הסיכון במניות אלו הוא גבוה - את בזק וסלקום הם מגדירים כסיכון בינוני, ואת פרטנר הם מגדירים כמסוכנת ביותר להשקעה - מצמידים לה הגדרת סיכון גבוה.

בסיטי צופים כי מניות התקשורת הישראליות יניבו תשואות בטוחות ב-2011, אך לשנים 2012-2013 אי-הוודאות גדלה. הם מציינים, כי המניות הניבו תשואת דיבידנד של 25% מאז חודש יוני היות והשוק כבר תימחר את ההשפעה של כניסת מפעילי סלולר וירטואליים חדשים (MVNO). עם זאת, האנליסטים מסייגים ואומרים כי להערכתם האתגרים הרגולטוריים והתחרותיים עדיין ניצבים בפניהן: "אולי אנחנו מקדימים את המועד, אבל אנו צופים כי החדשות הרעות מכיוון הרגולטורים יחריפו ב-6-12 החודשים הקרובים", אומרים בסיטי.