אינסוליין מזנקת 7%: גייסה 5 מיליון שקל בהנפקה פרטית

עתה יש בקופת החברה היקף מזומנים אשר יספיק לאינסוליין לממש את תוכנית העבודה עד להגעה לרווחיות

חברת אינסוליין , העוסקת במחקר, פיתוח וייצור טכנולוגיה ומוצרים לחולי סכרת מודיעה כי השלימה בהצלחה גיוס של 5 מיליון שקל. הנפקה זו הינה המשך ישיר להנפקה הציבורית של החברה שנערכה בחודש יולי ושהתקיימה אז בתנאי שוק מאתגרים. אינסוליין גייסה ביולי סכום הנמוך ב-4 מליון שקל מהסכום אותו התכוונה לגייס ואשר צוין בתשקיף החברה.

עתה יש בקופת החברה היקף מזומנים אשר יספיק לאינסוליין לממש את תוכנית העבודה עד להגעה לרווחיות. ההנפקה שבוצעה אתמול הינה הנפקה פרטית במניות חסומות, במחיר של 1 שקלים למנייה, מחיר הגבוה בכ-20% ממחירה הממוצע של המנייה ב-30 הימים האחרונים וכללה הקצאה של אופציה אחת בגין כל שתי מניות מונפקות חסומות. מחיר המימוש של כל אופציה הינו 1.93 שקלים למנייה, מחיר הגבוה בלמעלה מ-90% ממחיר השוק של מניות החברה כיום.

לדברי אילן כהן, יו"ר אינסוליין: "אנו שמחים על הבעת האמון של שוק ההון והמשקיעים בחברה אשר נלהבים מהטכנולוגיה, הניהול והפוטנציאל הרב שטמון באינסוליין. ההשקעה, אשר בוצעה במניות חסומות, מהווה הבעת אמון ארוכת טווח בהנהלת החברה, באסטרטגיה ובערך העצום אשר מביאה טכנולוגיית החברה לעולם הסוכרת. גיוס הכסף ייקדם את החברה בצורה משמעותית לרבות חדירה לשוק האירופאי והשגת אישורי FDA .

ההשקעה באינסולין מהווה השקעה בטכנולוגיה פורצת דרך לטיפול במחלת הסוכרת שמוגדרת כמחלה של המאה ה - 21". אינסוליין פיתחה התקן ייחודי המקצר באופן משמעותי את זמן הגעת האינסולין לשיא בדם כך שאיזון רמת הסוכר בדם בקרב חולי סוכרת לאחר ארוחה הינו טוב יותר. ההתקן שפיתחה החברה, פועל באמצעות טכנולוגיה המבצעת חימום מבוקר התורם לשיפור זרימת הדם באזור ההזרקה כך שאפקט פעולת האינסולין המושג באמצעות ההתקן הוא טוב יותר ביחס לפתרונות הקיימים בשוק.

מניסויים שערכה החברה עולה כי באמצעות השימוש במוצר החברה, ה-InsuPatch, זמן הגעה לריכוז שיא של אינסולין בדם מושג לאחר כ-44 דקות אשר מהווה את הזמן הקרוב ביותר לזמן בו מושג ריכוז שיא של אינסולין פיסיולוגי.

לאחרונה החלה אינסוליין בביצוע הזרוע האמריקאית של ניסוי קליני בהתאם לפרוטוקול של ה-FDA להוכחת יעילות השימוש בהתקן ה-InsuPatch עבור סוכרת Type 1 (סוכרת מבוגרים). הניסוי, שייערך בארה"ב ובישראל, יכלול 100 חולים, במשך כחצי שנה בכל חולה, וצפוי להסתיים עד סוף הרבעון השלישי של שנת 2011. במהלך הניסוי יבדקו רמות הסוכר של החולים אחרי ארוחות ותבחן יעילות של התקן ה-InsuPatc. הוכחת היעילות פותחת בפני החברה אפשרויות להסכמי רישוי עם חברות המשווקות משאבות אינסולין לשילוב הטכנולוגיה של אינסולין.