מתחרה ל-iPhone? סמסונג משיקה את הגלקסי S באורנג'

מכשיר הדגל של חברת סמסונג יושק בפלאפון עוד כמה שבועות ■ ו"זוכה להצלחה בשוק מכשירי הסמאטרפון העולמי עם היקף מכירות של למעלה מ-5 מיליון מכשירים מאז יוני 2010"

מכשיר הדגל של חברת סמסונג לתקופה הקרובה הוא ה-Galaxy S (או I9000) שהושק היום בחברת אורנג'. הדגם החדש, שיושק גם בפלאפון בעוד כמה שבועות, פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.2, ומציע מסך מגע בגודל 4 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED הנחשבת לאיכותית מאוד.

הגלקסי S כולל מעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ, התקן WiFi בתקן n וגם GPS פנימי, מצלמת 5 מגה פיקסל היודעת לזהות פנים ומצמוצים, חיוכים, צילום פנורמי ואפשרות לשינוי פוקוס באמצעות נגיעה במסך ותיוג גיאוגרפי. כמו כן, יש כאן גם צילום וידיאו באיכות HD של 720. המכשיר יודע גם להפעיל מספר יישומים במקביל ויש לו זיכרון פנימי של 16 ג'יגה עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס לעוד 32 ג'יגה.

"הגלקסי S זוכה להצלחה בשוק מכשירי הסמאטרפון העולמי והיקף מכירותיו למעלה מחמישה מיליון מכשירים מאז יוני 2010", אומרת מיה סגל, מנהלת שיווק בסאני ייבואנית סמסונג סלולר. "אנו מרוצים מאוד מהתגובה העולמית שקיבלה סמסונג על המכשיר ואנו משוכנעים כי השוק הישראלי ייהנה ממנו ויגיב באותה מידה".

עלות המכשיר קצת מוגזמת - 4,968 שקל (או 138 שקל לחודש כפול 36 תשלומים). יש החזר באורנג' של 98 שקל כאשר החשבונית מגיעה ל-248 שקל. לשם השוואה, ה-iPhone4 עולה עולה 4,250 שקל באורנג'.

סמסונג גלקסי
 סמסונג גלקסי