קריימר ממליץ: איך אפשר להרוויח מההנפקה הקרובה של GM?

"הדרך הטובה ביותר לשחק את ההנפקה ג'נרל מוטורס היא לנצל כל חולשה בפורד ולקנות המנייה בזול" ■ בעיניו, לא משנה מה יגידו מנהלי ג'נרל מוטורס, מניית "פורד נשארת עדיפה יותר"

"הדרך הטובה ביותר לשחק את ההנפקה ג'נרל מוטורס היא לנצל כל חולשה בפורד ולקנות המנייה בזול", כך המליץ אמש (ו') גורו המניות והפרשן הכלכלי של רשת CNBC, ג'ים קריימר לצופיו.

קריימר המליץ לצופיו לשים לב לחדשות על "ההנפקה הראשונית" של ג'נרל מוטורס (GM), כאשר מנהלי החברים צפויים להתחיל לדבר על פרטי ההנפקה הקרובה באופן רשמי בשבוע הבא.

בעיניו, לא משנה מה יגידו מנהלי ג'נרל מוטורס, מניית "פורד נשארת עדיפה יותר". "כשאתם מסתכלים על הסיבוב שעשתה פורד, הצמיחה שהציגה ואיך היא מצליחה לחזור לאיזון, המניה נסחרת בזול יחסית למחיר הצפוי של מניית ג'נרל מוטורס", אמר קריימר.

נזכירי כי ג'נרל מוטורס מתכננת למכור מניות בשווי של יותר מ-13 מיליארד דולר בהנפקה הקרובה. ההנפקה צפויה להוביל לדילול האחזקות של ממשלת ארה"ב ולפתוח את הדלת להשקעה מצד קרנות הון לאומיות.

על פי ההערכות בשוק, החברה תחל את מסע גיוס הכספים כבר השבוע, תקבע את מחיר ההנפקה ב-17 לנובמבר ותתחיל להיסחר בבורסות שבניו יורק ובטורנוטו כבר ב-18 לחודש.