חוזר לפסגה: הקמפיין של גינדי ת"א הוא המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: הקמפיין עורר תגובות שליליות בקרב חלק מהגולשים שהביעו טענות נגד הפרויקט

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב הקמפיין של "גינדי תל-אביב", באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, שחולל 75% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.

הקמפיין מתאר את הופעת המגדל היוקרתי של גינדי תל-אביב כתרחיש מסתורי ומפתיע, כאשר כעת נוספות הערות לגבי כמות הדירות שנמכרו.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה השבוע ב-3 זירות: טוקבקים - 92%, פורומים - 3% ובלוגים - 5%.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 49% מכלל השיחה ברשת, דן בדעות הגולשים בנוגע למפרסמים. 62% מהגולשים התלוננו כי המפרסמים אינם מהימנים והינם תאבי-בצע. 28% מהגולשים טענו כי מדובר בבלוף גדול שלא יהיו לו קונים, וכי הבועה של גינדי תתפוצץ. 10% מקרב הגולשים ציינו כי מדובר בפרויקט מדהים ומרשים שיועיל לסביבה בה הוא מוקם.

מחולל השיחה השני, שהיווה 30% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת. 54% מהגולשים אמרו כי הם מאחלים לגינדי מפלה מאחר שמדובר בתרגיל עוקץ מצידם, וכי לא כדאי לקנות דירה בפרויקט. 34% מהגולשים חשו כי אין סיבה לרצות לגור בגורד שחקים שכזה, וכי מדובר בבניינים מכוערים, ובנוסף עדיף להימנע כעת מקניית נדל"ן. ו12% מהגולשים חשו כי יש יותר מדי דרמה בקמפיין ומסביב לו.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 21% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בקמפיין. 53% מהגולשים טענו כי משרד הפרסום לוקח חלק בהטעיית הציבור, וכי אין ביטחון בפרסום. 30% מהגולשים חשו כי הפרסומת מעצבנת אותם, וכי היא ריקנית ואף נוראית. 9% מהגולשים ציינו כי לדעתם ההשקעה הגדולה בשיווק מעידה על פאניקה מצד המפרסמים, ו-8% מהגולשים חשבו כי מדובר בפרסומת גאונית.

למקום השני הגיעה הפרסומת של "טריפל HOT" עם 10% מכלל הדיונים ברשת.

11
 11