צפו בתמונות: ניתוח פרויקט "פרדס רייספלד" בקריית-אונו

השכונה משתרעת על פני 400 דונמים, שבשנות ה-90 עוד היו באמת פרדס ■ והמחירים? זינקו ב-30-40% בשנים האחרונות

פרדס רייספלד בקרית אונו הוא החלום הנדל"ני של רבים. המיקום, קרוב לרמת גן, לבית החולים שיבא ולפתח תקווה, הוא כמעט אידאלי עבור מי שעובד בגוש דן ורוצה לגור במקום בעל ניחוח כפרי ובסביבה הגדושה ב"ריאות ירוקות".

יחסית לפקקים ביציאה מהערים השכנות בבוקר, העובדה שהשכונה נמצאת כמעט על נתיב היציאה של קרית אונו לעבר כביש גהה, עוזרת מאוד לתושביה להגיע לעבודה בקלות יחסית, בין אם מדובר בתל אביב, ברמת גן או בראשון לציון.

השכונה משתרעת על פני 400 דונמים, שבשנות ה-90 עוד היו באמת פרדס. התכנון המרווח של הבניינים בשכונה הצעירה מאפשר לדיירים להרגיש משהו מהתחושה האינטימית של מה שהיה פעם כפר אונו - ישוב קטן, שהתחיל עם 40 משפחות במה שהיה השוליים הנידחים של גוש דן.

הבניינים, רובם בני 12 קומות מקיפים פארק גדול ומרווח, שבקצה אחד שלו הפרייה העירונית של קרית אונו, ובקצה השני בית ספר יסודי ואשכול של גני ילדים. עוד יתרון מבחינת השכונה הוא העובדה שקניון קרית אונו נמצא במרחק הליכה ממנה.

המחירים בפרדס רייספלד משקפים את הביקושים המתמשכים בכל מרכז הארץ. בשנים האחרונות נרשמו בשכונה עליות של 30%-40% לדירות 4 חדרים ושל יותר מ-40% על דירות הדופלקס.

מקור הנתונים: מאגר המידע של רשות המסים