בלייק שנדליי, בכיר בפייסבוק, יהיה אורח ועידת ישראל לעסקים

שנדליי, משנה למנכ"ל מכירות בפייסבוק, ישתתף בוועידה במושב מיוחד בנושא "כוחו העולה של הצרכן בעולם החדש"

מאפייני כוחו של הצרכן בעולם השתנו בשנים האחרונות במהירות רבה, והביאו חברות ועסקים לחשוב על דרכים חדשות ומקוריות כדי להגיע אל הצרכנים. ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס" תעלה השנה את מושב הדיון "כוחו העולה של הצרכן בעולם החדש", במסגרתו ידונו בתפקידן ומקומן של הרשתות החברתיות כפלטפורמה שיווקית חדשה, כיצד ניתן להשתמש ברשת החברתית כדי לקדם פעילויות עסקיות, דרכי ההתמודדות עם מגמות העולם החדש, הצגת המגמות בהתאם לצרכי השוק ועוד.

בין המשתתפים בדיון, שאותו תנחה ניצה ברטור-ששון, שותפה בכירה ומנכ"ל Tefen אסטרטגיה, נמנים גם אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל; יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה ישראל; צביקה פולק, מנכ"ל קבוצת כלמוביל; וישראל דוד, מנכ"ל כאל. אורח מיוחד יהיה בלייק שנדליי, משנה למנכ"ל מכירות בפייסבוק.

בלייק שנדליי החל את דרכו כיזם והיה מעורב בהקמתם של מספר סטארט-אפים כגון Kriptonite ventures, Supermarkets Online. לאחר מכן שימש כאחראי פיתוח במשרדי יאהו בארצות-הברית וכסגן נשיא במשרדי החברה באנגליה. לאחר מכן עבר שנדליי לפייסבוק והיה הראשון שפתח את משרדי החברה מחוץ לארצות-הברית.

ועידת ישראל לעסקים 2010, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן כלכלה גלובלית משתנה וסדר עולמי חדש בעידן שלאחר המשבר.

הוועידה תארח דמויות מפתח בכלכלה הבינלאומית והישראלית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, התקשורת והמדיה, האקדמיה והמחקר.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי-ציבורי, תתקיים בין התאריכים 13-12 בדצמבר 2010 במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.