ההמלצות החמות: 10 מניות ל-10 שנים הבאות - ואחת ישראלית

האנליסטים של האתר הפופלארי "24/7 Wall st" סימנו 10 מניות שלהערכתם יצליחו להשיג את התשואה הגבוהה ביותר עבור המשקיעים בעשור הבא

בחירת מניות לעשור הבא היא לא משימה קלה, כי במהלך עשור צפויים לפרוץ עוד שני שווקים דובים ועוד שני שווקים שורים. המשקיעים שמחפשים מניות עם פוטנציאל צמיחה מעבר לאופק, נאלצים לנתח נתונים רבים, החל מהוצאות הצרכנים, הוצאות הון ושינויים ריגולטורים אפשריים. האנליסטים של האתר הפופלארי "24/7 Wall st", עשו את העבודה וסימנו 10 מניות שלהערכתם יצליחו להשיג את התשואה הגבוהה ביותר למשקיעים בעשור הבא, או במילים אחרות בטווח הארוך במונחי שוק ההון. בין הרשימה, מככבת מניה של חברה ישראלית, לא אחרת מענקית הגנריקה טבע.

האנליסטים ממלצים רואים במניית סיסקו כהשקעה כדאית לעשור הבא. להערכתם, החברה תהיה המובילה בתחום הרשתות והתקשורת בטווח הארוך. הם עוד מכתירים את אקסון מובייל כמלכת שוק הנפט, ומעריכים כי החברה תזכה להצעות רכישה רבות שיעלו את מחיר המניה.

האנליסטים ממליצים על אמריקן אלקטריק פאוורס שפועלת כחברת אחזקות בתחום החשמל והאנרגיה. האנליסטים מציינים כי החברה מאוד נדיבה בחלוקת דיבידנדים ונושאת תשואה ממוצעת של כ-5%. "אנחנו רואים אותה כמניה הבטוחה ביותר מקרב המניות שמחלקות דיבידנד".

עוד חברה מענף התשתיות זוכה למקום ברשימת 10 המניות לעשור הבא. הם מציינים כי לחברת אמריקן ווטר וורקס (סימול: AWK) שעוסקת בניהול תשתיות מים בעלת נושאת פוטנציאל טוב לטווח הארוך, מאחר שהרשויות בארה"ב מאפשרות למשקיעים בתשתיות המים לפעול כמעט כמונופול בשווקים המקומיים.

מקרב החברות הישראליות, הם ממליצים על השקעה בענקית הגנריקה טבע שדואגת לשמור על צמיחה יציבה לאורך השנים. החברה הודיעה לאחרונה כי יש לה 9 מוצרים שנמצאים בשלב הפיתוח השני שלהם, והם צופים שחלק מהם יתקדמו. להערכתם, זה העתיד המבטיח של החברה.

בכתבה הם עוד ממליצים על המניות הבאות:

ג'נרל אלקטריק - "החברה חוזרת להיות בעמדה הטובה ביותר עבור משקיעים המחפשים צמיחה בהכנסות, לאחר המשבר הכלכלי".

■ ג'נרל דולר (סימול: DG) - " החברה היא רשת מבצעים והנחות של מגוון מוצרים. הרשת מפעילה אלפי סניפים ברחבי ארה"ב. נראה כי הלקוחות מרוצים מהסקטור הזה וניתן לצפות שהמכירות ימשיכו לצמוח".

וולט דיסני - "רוב היחידות של דיסני מנוהלות טוב. עד כה, דיסני טרם הצליחה לשחזר את המחירים שלה לשעבר לשתף שהיו בשנת 1990 ובשנת 2000. וזה אומר שיש לאן להשתפר".

Kimberly-Clark - "החברה נמצאת בשוק מאז 1800 של והיא אחת חברות מוצרי הצריכה המובילות והמבטיחות בעולם".

Republic Services - "יש מקום נרחב לרכישות נוספות, אך לא סבירות עסקאות גדולות בתוך ארה"ב"