שיכון ובינוי עוזבת את ר"ג: חתמה במתחם איירפורט סיטי

השטח הוא בהיקף של כ-14 אלף מ"ר והוא מצוי בבניין הסמוך לבניין אודיוקודס ■ דמי השכירות הממוצעים במתחם איירפורט סיטי הם כ-40 שקל למ"ר לחודש.

חברת שיכון ובינוי שבשליטת שרי אריסון עוזבת את רמת גן ועוברת למתחם העסקים איירפורט סיטי הסמוך לנמל התעופה בן גוריון. ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים חתמה החברה על חוזה שכירות מול בעלת המתחם, חברת איירפורט סיטי, שבשליטת קובי מימון.

משמעות המעבר היא ששיכון ובינוי, בניהולו של עופר קוטלר, תעזוב את הבניין ששימש את משרדיה הראשיים ברחוב שלם בר"ג ותרכז תחת קורת גג אחת את כל חברות הקבוצה, שחלקן היו פזורות עד כה במיקומים שונים בארץ. טרם הוחלט בחברה האם הבניין בר"ג, ששטחו הכולל הוא 9,000 מ"ר, יושכר לגופים אחרים או יימכר. במידה שיוחלט למכור אותו, מוערך שוויו ביותר מ-100 מיליון שקל.

השטח אותו תשכור שיכון ובינוי באיירפורט סיטי הוא בהיקף של כ-14 אלף מ"ר והוא מצוי בבניין הסמוך לבניין אודיוקודס. דמי השכירות הממוצעים במתחם איירפורט סיטי הם כ-40 שקל למ"ר לחודש.

המעבר הוא המשך ישיר של מדיניות ההנהלה הנוכחית, בראשותם של קוטלר כמנכ"ל ושל רוית ברניב כיו"ר, במטרה לייצר סינרגיה בין פעילותן של כל חברות קבוצת שיכון ובינוי באמצעות ישיבתן במקום אחד גדול, מה שיעניק ערך מוסף להמשך צמיחתה של החברה.

למבנה באיירפורט סיטי יעברו משרדיהן של שיכון ובינוי הקבוצה, שיכון ובינוי נדל"ן, סולל בונה, סולל בונה ארצות חוץ, שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, שיכון ובינוי סביבה, יזמות נדל"ן חו"ל, שיכון ובינוי סולאריה והחברות הנכדות של הקבוצה. חלק מהחברות פועלות היום בגבעת שמואל וביהוד.

חברת מוטורולה צפויה להשלים את המעבר של משרדיה לאיירפורט סיטי בעוד כחודשיים. שם היא שוכרת בניין המשתרע על פני חמש קומות בשטח עילי בנוי של כ-38 אלף מ"ר.