חשש לפיטורי עשרות עובדי מטה רשת האופנה לי קופר

בריל רוכשת את לי קופר תמורת 4 מיליון שקל ועוד 20 מיליון שקל עבור המלאי ■ יו"ר לי קופר, איציק תורג'מן: "נשתדל להעביר כמה שיותר עובדים. מי שלא יעבור לבריל, ניאלץ להיפרד ממנו"

"רשת לי קופר תסייע לנו במחזור וברווחיות. אפשר לאחד את הכספים והלוגיסטיקה והרבה מאוד דברים. 1+1 בעלויות לפעמים נותן אחד וחצי" - כך אומר היום (ג') ל"גלובס" מנכ"ל בריל , יהודה אלבז.

אמש (ב') חתמה חברת בריל, מפעילת הרשתות גלי וסולוג, על הסכם לרכישת פעילות רשת האופנה לי קופר תמורת 4 מיליון שקל. בנוסף תרכוש החברה את מלאי החברה ב-20 מיליון שקל. ללי קופר יש מלאי שמוערך בספרים ב-25 מיליון שקל, אך הוא יימכר במחיר הנמוך ב-20% משוויו - בשל התיישנות סחורה ששוויה 10 מיליון שקל לפחות. ההסכם מונע את סגירת רשת לי קופר.

בעוד שעוברי חנויות רשת לי קופר יכולים להירגע, העסקתם של עשרות עובדי המטה אינה מובטחת, וכפי הנראה חלקם יפוטרו בקרוב.

לדברי אלבז, החברה תקלוט את רוב עובדי הרשת שהנם מוכרנים ומנהלים בחנויות. "הם סוגרים יחסי עובד-מעביד, ואני קולט את העובדים. יש פונקציות שנאחד, ויש פונקציות שנפעיל לבד", אומר אלבז.

יו"ר לי קופר, איציק תורג'מן, מסר כי החברה תשלם את מלוא הפיצויים המגיעים לכל עובדיה.

במטה החברה מועסקים היום 50 עובדים. בהתייחס לשאלה מה יעלה בגורל עובדי המטה, אומר תורג'מן: "נשתדל להעביר כמה שיותר עובדים. מי שלא יעבור לבריל - ניאלץ להיפרד ממנו, והוא יקבל את כל מה שמגיע לו".