וגם: אברהם נובוגרוצקי פורש • משפחת מוליוב מתפשטת ותשתף פעולה עם עזריאלי.קום • פרופ' יוסף קלפטר מצטלם לסרטון עם דביר בנדק • זיו שור מונה למנכ"ל JLL ישראל
מאז תחילת השנה עברה בריל מרווח תפעולי להפסד - ורשמה הפסד נקי של 11.6 מיליון שקל ■ אפילו המתוגים נאוטיקה וטימברלנד רשמו שחיקה ברווחיות
כ-5 שנים לאחר המכירה לבריל המכירות ירדו ב-3%, והרשת רושמת פדיון נמוך ■ הסיבות העיקריות: תחרות גבוהה ואופנה לא עדכנית
ההפסד התפעולי העיקרי, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, נגרם במגזר שיווק ביגוד ואביזרים
המפעל לייצור נעלי צבא נסגר, סולוג מצויה בתחרות קשה ולא מרוויחה כסף, המותג לי קופר סובל משחיקה במעמדו ותורם בקושי לחברה, וגם הרווחים של רשתות ההנעלה גלי, כל נעל סנטר, ניין ווסט ואיזי ספיריט נחתכו ■ ניתוח מיוחד
תקים באילת חנות קונספט ראשונה תחת המותג Super Brands, על שטח של 900 מ"ר ובהשקעה של 2 מיליון שקל
מנכ"ל בריל, יהודה אלבז, מסביר למה לי קופר היא עדיין השקעה משתלמת, למה לא מרוויחים בבגדי ילדים, ואיך אחרי צניחה של 40% ברווח הוא עדיין אופטימי
3 שנים אחרי שמכר את לי קופר לחברת בריל, גידי גולדפינגר מסיים את תפקידו כמנכ"ל בריל פאשן ■ טוען: "פיטוריי נעשו בניגוד לדין, במהלך חופשת מחלה"
שנתיים אחרי שמכר את רשת לי קופר והציל אותה מסגירה, גידי גולדפינגר, כיום מנכ"ל בריל פשן, אופטימי ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך זה להיות שכיר, מדוע עתידה של לי קופר עוד לפניה, ומה הוא חושב על רשתות האופנה הבינלאומיות
המותג הפונה לצעירים מציע אופנה טרנדית במחירים זולים ■ יציע קולקציות במחירים הנמוכים ב-25% מפול אנד בר
מה שמסתמן ככישלון לא אופייני לקרן פימי, מדגיש את המהלך המזהיר שעשה צביקה בארינבוים
תקציבי מותגי הקבוצה, בהם לי קופר, סולוג, גלי וניין ווסט, יטופלו בחטיבת הצרכנות של המשרד
הקלוזינג לעסקה התעכב כיוון שלי קופר טרם חתמה על הסדר סופי עם הנושים העיקריים - בנק לאומי ובנק דיסקונט ■ בכוונת בריל להרחיב את קהל היעד של לי קופר לגילאים מבוגרים יותר
העברת תקציב הפרסום היא כתוצאה מרכישת משרד הפרסום לין&לין בידי ענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב בכל אחת מהשנים האחרונות עמד על כמיליון דולר בשנה
מסתמן: הרשת תידרש לצעדי התייעלות משמעותיים ושינוי מיצוב ■ צפויה החלטה על סגירת 5 סניפים, בהם החנות בקניון שבעת הכוכבים