אילן לוין ועופר עיני ייפגשו מחר עם נציגי הפרקליטים

בתוך כך, משרד המשפטים טוען כי האוצר טירפד ישיבת פסגה שהיתה אמורה להתקיים ביום שישי האחרון, אשר נועדה לנסות להביא לסיום השביתה של פרקליטי המדינה

משרד האוצר טירפד ישיבת פסגה משותפת, שהיתה אמורה להתקיים ביום שישי האחרון, אשר נועדה לנסות להביא לסיומה של השביתה של פרקליטי המדינה - כך טוענים במשרד המשפטים.

בישיבה היו אמורים להשתתף היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין; פרקליט המדינה, משה לדור; שר המשפטים, יעקב נאמן; שר האוצר, יובל שטייניץ, יו"ר ארגון הפרקליטים, בעז גולדברג; וכן נציגות האוצר - "עד שייצא עשן לבן".

אלא שבעוד שכל הגורמים האחרים אישרו את השתתפותם, סירב האוצר להשתתף בדיון במתכונת זו, והדיון לא התקיים.

אמש (א') השתתף לדור בכינוס חירום של הפרקליטים השובתים בלשכת עורכי הדין בתל-אביב, שבה נשקלו דרכים להחרפת השביתה, אך בסופו של דבר הוחלט להותירה במתכונת הנוכחית.

לטענת ארגון הפרקליטים, "האוצר גורר את הפרקליטים לשביתה ארוכה, ואנו ערוכים לשביתה של מספר חודשים".

בתוך כך, הממונה על השכר, אילן לוין, נפגש היום (ב') עם היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה ומנכ"ל משרד המשפטים, על מנת לנסות ולצאת מהמבוי הסתום אליו נקלע המשא-ומתן עם הפרקליטים.

בהמשך לפניית היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה ומנכ"ל משפטים, קבע הממונה על השכר פגישה למחר (ג') עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני ונציגי הפרקליטים, בניסיון לצאת מן המבוי הסתום כאמור.