לוי יצחק: מחירון להשכרת דירה ע"י SMS - ב-7 שקלים ליום

לאחר שאתמול הודיעה יד2 על השקת מחירון רכב מודפס חדש שיתחרה במחירון הרכב של לוי יצחק - התגובה לא מאחרת לבוא, גם אם בגזרה אחרת

לאחר שאתמול הודיעהיד2 על השקת מחירון רכב מודפס חדש שיתחרה במחירון הרכב של לוי יצחק - התגובה לא מאחרת לבוא, גם אם בגזרה אחרת. קבוצת לוי יצחק יוצאת היום (ב') במוצר חדש - מחירון להשכרת דירה באמצעות SMS.

החברה מוסרת, כי "שוק הנדל"ן בישראל מאוד דינמי ועליית מחירי הדירות משפיעה גם על מחירי השכרת הדירות ולכן שקדו בחודשים האחרונים בחברה על המחירון ופיתחו מוצר טכנולוגיה חדש, מעודכן, נגיש, זול וקל לתפעול".

באשר לשימוש בשירות, המנויים יצטרכו לשלוח SMS (מסרון) למספר 5454 את המילה "השכרה", להיכנס ללינק ולמלא את פרטי הנכס - מיקום, קומה, מס' חדרים, מעלית, חנייה, ועוד. בתוך שניות ספורות יתקבל במכשיר הסלולרי המחיר המעודכן הממוצע של דמי השכירות ב-36 ערים בישראל.

בלוי יצחק גובים בעבור השירות 7 שקלים ל-24 שעות, בהן ניתן לבחון מספר בלתי מוגבל של מחירי דירות להשכרה. לוי יצחק אמר היום, כי "המוצר החדש יהיה מחירון שכירות דירה בישראל. בענף זה יש לקבוע מחיר המתאים למיקום, תנאי הדירה ותנאי השוק. המיזם החדש יעזור להסדרת שוק ההשכרה וימנע מבעלי הדירות העלאת מחירים שרירותית".