צפו: כך שוכנעו נשים ישראליות לנפץ את הטלוויזיה בבית

הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive

משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive עומד מאחורי קמפיין "נשים שוברות מכשירי טלוויזיה" - כך נודע ל"גלובס".

הסרטונים בקמפיין, בו נראות נשים שוברות בזעם טלוויזיות, קיבלו לפי d-say כ-200 אלף צפיות בשבוע באתר הווידיאו פליקס של תפוז, ועוררו עשרות אייטמים בטלוויזיה ובאזז בפייסבוק. על הדרך הם גם הצליחו להרגיז אלפי נשים.

ומי הלקוח האמיץ שהלך עם הראש של d-say ואישר את הקמפיין? כעת מתברר כי זו יצרנית מוצרי האלקטרוניקה LG, במסגרת קמפיין שיעלה ביום ג' השבוע באתרים ישראליים מובילים.

אבי חנן, משנה למנכ"ל ושותף במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive, מספר איך נולד הקמפיין:

"אני חייב להתחיל בווידוי. כשסיפרו לי על הרעיון לראשונה, חששתי. לקחת נשים שמרסקות לבעלים שלהן את הטלוויזיה בהפתעה מוחלטת ואז להביא להם טלוויזיה חדשה?! מי הנשים שיסכימו לעשות את זה, שלא לדבר על הלקוח.

"ואז, באותו רגע של חשש, חשבתי על הרגע הזה שאשתי באמת תעשה לי דבר כזה - והתרגשתי. הבנתי שכמוני, הבעלים שייקחו חלק בקמפיין יקבלו חוויה חד-פעמית, ואנחנו נצליח לייצר קמפיין טלוויזיות אמיץ, בועט ומעורר שיחה. החלטנו ללכת על זה.

"למזלנו, LG כשותפים אמיתיים (ואמיצים) הבינו את הפוטנציאל כמונו ובחרו בנו להוביל את מהלך השקת הטלוויזיות החדש שלהם מסדרת ה-LED וה-3D. התחלנו. הקמנו קבוצה בפייסבוק כחודשיים לפני הקמפיין, כדי לבדוק האם באמת יש דברים בגו.

"במהרה הצטרפו לשם נשים שפשוט שיתפו במה שעובר עליהן עם ה"הפילגש". לדוגמה, אחת מהגולשות תיארה מקרה בו לפני מספר חודשים התקלקלה הטלוויזיה אצלם בבית. עד שהגיעה הטלוויזיה החדשה עבר שבוע, ופתאום בשבוע הזה הם גילו גם בעל וגם אבא (!).

"נדהמתי לגלות שמדובר במצוקה אמיתית, התמכרות רצינית, אפילו יותר ממה שחשבתי. במקביל, בזמן הזה בדקנו אפילו איך מרסקים טלוויזיות. צפינו בסרטונים של אמנון יצחק, בחנו איך זה בטלוויזיה רגילה, איך זה בפלזמה, מה עדיף - פטיש, נבוט או פשוט להפוך אותה. בסוף בחרנו בפטיש 5 ק"ג.

"עכשיו נשאר לנו לבחור את הנשים. עברנו על הבנות בקבוצה, זימנו לאודישנים את אלה שבאמת עבורן לרסק טלוויזיה זה בגדר הגשמת חלום. מצאנו את 5 הנשים המושלמות לכך והתכוננו לצילומים. הבעל לא ידע כלום. התקנו מצלמות בדירה, חיברנו את הבנות למיקרופון, הכנו 5 טלוויזיות LED חדשות - ומעכשיו הכול היה תלוי בה.

"וואו, הרגעים האלה שכולנו מתחת לבית, שומעים את הריב, מתגודדים סביב למוניטור, כולל המנכ"ל הקוריאני של LG, ומחכים לרגע הניפוץ - הרגעים האלה היו שווים הכול.

"ותארו לכם מה עבר על הבעל באותם הרגעים? דמיינו שמישהו שובר לכם את הלב, פוגע בדבר שהוא הכי חשוב לכם, ברגע שאתם הכי פחות מצפים לכך (זה היה באמצע משחק בליגת האלופות) - וכל זה מבנאדם שחשבתם שאתם מכירים הכי טוב. כמה שניות של פחד, הלם, חוסר אונים, עד שמגיעה הטלוויזיה החדשה... ואז כל התחושות האלה מתחלפות בסקרנות, אושר והתלהבות.

"סיימנו עם הצילומים. עריכות, עיצובים, באנרים, פרי רולים, מיניסייט, פייסבוק - והיינו מוכנים ליריית הפתיחה. עלינו עם טיזר ראשון. תוך פחות מ-24 שעות היו 20,000 צפיות. הייתי צריך 'לרפרש' כמה פעמים בשביל להאמין שזה באמת קורה. העלינו עוד טיזר ועוד אחד. 200 אלף צפיות, 3 אייטמים בצינור, אייטמים בתוכניות הבוקר, שיחה ערה ברשת - והכול תוך 5 ימים...

"השיא הגיע כאשר הבנו שמתחילה להיות פה תופעה. נשים שעבורן עד כה היה מדובר בגדר פנטזיה התחילו להעלות באופן עצמאי סרטונים שלהן לרשת. חלק הצליחו יותר, חלק פחות, אבל בשלב הזה הבנתי שאיבדנו שליטה על הקמפיין.

"הכי הפתיע אותי הבחור שהחליט לשבור לאישה שלו את הטלוויזיה. גם מכורות יש. לכן החלטנו למנף את התופעה לפעילות אמיתית, בה אנחנו קוראים לגולשות הפייסבוק (וגם לגולשים) לשבור טלוויזיה לבני-הזוג שלהם. התגובה הכי מפתיעה של בן-הזוג תזכה בטלוויזיית LED חדשה את הנועזת (או הנועז).

"הקמפיין הזה שונה מכל מה שעשיתי עד היום. זהו הקמפיין הכי נועז שעשינו עד כה ב-d-say, ואעז ואומר שזה בין הקמפיינים הכי יצירתיים ונועזים שנעשו עד כה בארץ... עכשיו אנחנו מחכים לתגובות מקוריאה".