ארנה ברי תנהל את מרכז הפיתוח של EMC בישראל

במסגרת תפקידה החדש תהיה ברי אחראית לאסטרטגיה ולביצוע של כל היבטי פעילות המרכז בישראל ■ המינוי הוא החלק משינוי ארגוני שמבצעת EMC בפעילות הפיתוח בישראל

לאחר 14 שנה חוזרת ד"ר ארנה ברי לעמדה קדמית בתעשיית ההיי-טק. ברי, כך הודיעה היום ענקית אחסון הנתונים EMC, תתמנה לסגנית נשיא בחברה ותנהל את מרכז המצוינות של החברה בישראל (COE). ב-EMC מציינים כי את מרכז המצוינות יוביל צוות הנהלה אחד.

המינוי של ברי הוא החלק משינוי ארגוני שמבצעת EMC בפעילות הפיתוח בישראל. החברה תאחד את שני מרכזי הפיתוח שפעלו עד כה במיקום נפרד ותחת הנהלה שונה.

המרכז הגדול של EMC נמצא בהרצליה והוא מבוסס על חברת RSA שרכשה באמצע 2006 ומנוהל על-ידי מיכל בלומנשטיק-ברוורמן. המרכז גם מבוסס על חברה אחרת, שרכשה RSA כשנה קודם לכן - סאיוטה הישראלית. המרכז השני ממוקם ברמת גן ומנוהל על-ידי גיל שפירא והוא מבוסס על הרכישות שביצעה EMC בשנים האחרונות בישראל. סך הכל יש בפעילות הפיתוח של החברה בישראל כיום מעל 500 עובדים.

ברי הייתה מאז שנת 2000 שותפה עצמאית בקרן ג'מיני. בשנים 2007-2009 עמדה בראש ארגון קרנות ההון סיכון הישראלי - ה-IVA. בין השנים 1996-2000 כיהנה ברי בתפקיד המדען הראשי בתמ"ת.

במסגרת תפקידה החדש תהיה ברי אחראית לאסטרטגיה ולביצוע של כל היבטי פעילות המרכז בישראל.

"אני מחויבת לאתר הזדמנויות נוספות עבור EMC להגדלת נוכחותה בשוק באמצעות שותפים חדשים, קשרים עם האקדמיה ויוזמות אחרות רלבנטיות לאסטרטגיה של EMC", אומרת ברי.

ברי תהיה כפופה במסגרת התפקיד לסנג'אי מירצ'נדני, סגן נשיא בכיר המוביל את מרכזי המצוינות הגלובליים של EMC. לדבריו, "פעילות המו"פ במרכז המצוינות בישראל הינה קריטית לשמירת המובילות של EMC בתעשייה".