גטר גרופ רוכשת מבנה בקרית אריה ב-70 מיליון שקל

נכס בשטח של כ-8,200 מ"ר בקרית אריה לצד קבלת אופציה לרכישת נכס נוסף באותו המתחם ■ נכס זה אמור לשמש את פעילות חברות קבוצת גטר גרופ■

חברת גטר גרופ, העוסקת בתחום הצילום והדפוס ויבואנית מוצרי אגפא לישראל, חתמה על הסכם לרכישת נכס בשטח של כ-8,200 מ"ר בקרית אריה שבפתח תקווה, לצד קבלת אופציה לרכישת נכס נוסף באותו המתחם. תמורת הנכס והאופציה על הנכס השני תשלם גטר גרופ 70.5 מיליון שקל.

‏כזכור, בחודש שעבר פורסם שהבעלים של גטר גרופ, שלמה מנדלבאום ויחזקאל גונצ'רובסקי, מנהלים מגעים למכור את הנכס שבבעלותם בדרך ז'בוטינסקי ברמת גן לידי חברת הביטוח והפיננסים מנורה מבטחים תמורת כ-39 מיליון דולר.

‏את הנכס ברמת גן משכירים מנדלבאום וגונצ'רובסקי לחברת גטר גרופ. הנכס שתרכוש גטר גרופ בקרית אריה מצוי בשלבים ראשונים של בנייה בשטח המיועד לתעשייה, למלאכה קלה, להיי-טק ולמסחר. לאחר השלמת הבנייה יתנשא הנכס לגובה של שש קומות מעל שתי קומות מרתפים לחניות ולמחסנים. נכס זה אמור לשמש את פעילות חברות קבוצת גטר גרופ לצורך פעילותן וניהול עסקיהן. עם העברת הפעילות למבנה זה תפנה גטר גרופ את המבנה ברמת גן.

במסגרת רכישת הנכס בקרית אריה קיבלה גטר גרופ, כאמור, אופציה לרכישת נכס בנוי נוסף במתחם בו ממוקם הנכס הנרכש. שטחו של הנכס לגביו ניתנה האופציה הוא 3,500 מ"ר בנוי.

תמורת הנכס והאופציה תשלם גטר גרופ, כאמור, 70.5 מיליון שקל בתוספת מע"מ. בכוונת החברה לממן חלק מעלויות הרכישה של הנכס (60%-80%) באמצעות מימון בנקאי כנגד שיעבוד הנכס הנרכש לטובת הגוף המממן.