פרשת מיידוף: ניו-יורק מטס נתבעת בסך של כ-48 מיליון דולר

הנאמן המופקד על פירוק חברת ההשקעות של הנוכל המורשע הגיש תביעה נגד Sterling Equities, החברה שמחזיקה בקבוצת הבייסבול האמריקנית

אירווינג פיקארד, הנאמן המופקד על פירוק חברת ההשקעות של הנוכל המורשע ברנרד מיידוף והחזרת הכספים לקורבנות של הונאת-הענק, הגיש אמש (ג') תביעה נגד Sterling Equities, החברה שמחזיקה בקבוצת הבייסבול האמריקנית ניו-יורק מטס, שהיתה לקוחה חשובה של מיידוף.

התביעה, שהוגשה לבית המשפט לפשיטות-רגל במנהטן, לא ציינה את הסכום שינסה פיקארד להשיב בחזרה מ-Sterling Equities. עם זאת, במסמכים שמילא פיקארד בשנה שעברה מסר המפרק כי החברה "יצאה עם רווח נקי" מהפעילות שלה עם מיידוף.

על-פי אותם מסמכים, החברה השקיעה אצל מיידוף 522.7 מיליון דולר, ומשכה בחזרה 570.5 מיליון דולר לפני שההונאה נחשפה (רווח של 47.8 מיליון דולר).

מיידוף, 72, נידון לעונש של 150 שנות מאסר בגין הונאת פונזי בהיקף של כ-65 מיליארד דולר, לאחר שהודה בביצוע ההונאה במארס 2009.

ניו-יורק מטס מסרה בתגובה רשמית להתפתחויות האחרונות: "ללא קשר לתוצאות התביעה, לקבוצה ימשיכו להיות את כל המשאבים התפעוליים והכלכליים הדרושים כדי להמשיך להתחרות ולנצח בליגת ה-MLB. זה המחויבות שלנו לאוהדים בניו-יורק".