עולם המדיה החברתית - מגרש המשחקים החדש של היזמים

הפאנל "על קו הזינוק - יזמות וחדשנות בעולם המדיה החברתית", שיעלה בוועידת ישראל לעסקים 2010, יעסוק במודלים של יזמות בחברות סטארט-אפ ובפתרונות טכנולוגיים לשיווק חברתי

מושב הדיון "על קו הזינוק - יזמות וחדשנות בעולם המדיה החברתית", שיעלה במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס", יעסוק במודלים של יזמות בחברות סטארט-אפ ובפתרונות טכנולוגיים בתחום השיווק החברתי.

בין אורחי המושב יהיו: ג'רום מ. סמית, מנהל שותף, שירות ניהול הסיכונים של MIT; עודד זהבי, מנהל אזורי ישראל ודרום אפריקה, Paypal; אביטל יכין, מנכ"ל סירס ישראל; דן יכין, מנהל מחקר ב-IDC; וערן גלעד, מנכ"ל Tracx. את המושב ינחה צחי וייספלד, דירקטור אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מרכז המו"פ, מיקרוסופט ישראל.

ג'רום סמית' ציין לאחרונה כי "ליזם יש קונספטים ורעיונות עסקיים יצירתיים מאוד. הם לוקחי סיכונים טובים יותר מהממוצע, והם פתוחים לרעיונות חדשים, אבל הם לא בטוחים מה הם צריכים לעשות עם כל היכולות הללו כדי להרים חברה חדשה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. תוכנית המנטורינג של MIT אפקטיבית ביותר מבחינה זו; 1,500 יזמים עברו דרכה וגייסו בסך-הכול 800 מליון דולר במשך עשור".

ועידת ישראל לעסקים 2010, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן כלכלה גלובלית משתנה וסדר עולמי חדש בעידן שלאחר המשבר.

הוועידה תארח דמויות מפתח בכלכלה הבינלאומית והישראלית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, התקשורת והמדיה, האקדמיה והמחקר. הללו ידונו בנושאים הבוערים והמרתקים ביותר בחברה הישראלית ובאתגרים העומדים בפני הכלכלה העולמית.

בין השאר יעלו לדיון נושאים כמו תגליות הגז בישראל ושאלת התמלוגים, מחירי הנדל"ן המקומיים כבועה וכשוק ריאלי, מעמדה הכלכלי של ישראל בראי הכלכלה הבינלאומית, טכנולוגית החלל הישראלית כמנוע לצמיחה והמאבק על ההשפעה הגלובלית בין ארה"ב לסין.

ועידת ישראל לעסקים של "גלובס", המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 13-12 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2010:
www.globes.co.il/conf2010