Netflix "שוברת קופות": חותמת על עסקה גם עם דיסני

לא רק עם רשת הטלוויזיה האמריקנית הענקית ABC, עכשיו גם פרקים מערוץ דיסני יופיעו באתר Netflix ■ האופטימיות לא הגיעה אל המשקיעים: המניה צונחת 1.8%

Netflix מכה פעם נוספת: אחרי שסגרה עסקה עם רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC, השבוע (ד') הודיעה החברה כי מנוייה יוכלו לצפות גם בסדרות של ערוץ הילדים הפופולארי דיסני. תנאי ההסכם בין החברות לא פורסמו.

מדובר במכה נוספת לרשתות השכרת הסרטים. עם זאת, בתחילת המסחר ביום ד' ירד ערכה של המניה ב-3% כשבהמשך התמתנה המגמה במעט. מניית Netflix הייתה בנסיגה לאחר שדירוגה הורד מ-"קנה" ל-"החזק" ע"י ג'פרי'ס. עוד טענו בג'פריס באשר למניה כי מחירה מייצג באופן מלא את שווי החברה.

עם ביצוע העסקאות, הודיעה Netflix כי היא תזרים מאות פרקים של סדרות של הרשתות ABC, ABC family ודיסני אל האתר. רכישת מנוי לאתר תעלה 7.99 דולרים לחודש ותאפשר צפייה חופשית בסדרות. הסדרות יועלו לאתר תוך 15 ימים מיון שידורם המקורי בטלוויזיה.

באופן דיי מהיר, השתלטה Netflix על סקטור השכרת הסרטים, כך הודיעה החברה מוקדם יותר השנה, דבר שערער את יציבותן של אימפריות כמו BlockBuster. כידוע, Netflix היא חברת אינטרנט שמאפשרת ללקוחותיה להשכיר סרטים ישירות למחשב.

גם עם חברת FilmDistrict, חברת הפצת סרטים, סגרה עסקה Netflix על סרטים חדשים שיגיעו אליה לאינטרנט מספר חודשים לאחר שהם יוצאים בדי.וי.די.

בתוך כך, לאור הורדת הדירוג הודיעה אמש החברה כי סמנכ"ל הכספים, בארי מקרת'י, יסיים את תפקידו ויוחלף ע"י דייויד וולס.