מחלבות גד תשקיע 5 מיליון שקל במיתוג מחדש

מצפה לסיים את 2010 עם מכירות של 280 מיליון ש' ולרשום ב-2011 גידול של 20% במכירות

מחלבות גד מחפשת בידול: החברה הודיעה כי תשקיע 5 מיליון שקל במיתוג החברה, כאשר הרעיון הוא לחדד את המיתוג הקיים. 3 מיליון שקל מתוכם יושקעו בקמפיין.

"10 שנים אחרי שמיתגנו את המחלבה, למדנו מה עוד הלקוח צריך. המטרה היא לבדל את עצמנו ולהתרחק מכולם, כי כולם חיקו אותנו. אחרי שמיתגנו את המוצרים בכחול כהה, הרבה מאוד מחלבות ניסו לנכס לעצמן את הצבע הכחול. שנית, הבנו שיש צורך לחדד את תיאור המוצרים על גבי האריזות", מסביר עזרא כהן, בעלי מחלבות גד.

במסגרת המהלך מחליפה החברה את כלל אריזות המוצרים. כך, למשל, התאריך האחרון לשימוש יופיע בחזית המוצר באותיות גדולות יותר. כמו כן, כל קטגוריית מוצרים תבודל באריזה, וכך למשל יופיע דגל איטליה על כל הגבינות האיטלקיות.

"אני הייתי צריכה משקפיים כדי לזהות את תאריך התוקף. גם אם למוצר יש 40% שומן, אנחנו כותבים 40% שומן בגדול. זו שקיפות כלפי הצרכן, וזו מהפיכה של ממש", אומרת לילי כהן, מבעלי החברה.

לדברי סמנכ"ל השיווק בחברה, גיל שגב, בכוונת החברה להשקיע 3 מיליון שקל נוספים בהרחבת רשת המעדניות בסופרמרקטים. כיום מפעילה החברה 25 מעדניות ממותגות ברשתות הפרטיות, והכוונה היא לפתוח 30 מעדניות נוספות.

לדברי עזרא כהן, הצפי הוא לסיים את שנת 2010 עם גידול של 11% במכירות ל-280 מיליון שקל. כהן צופה כי המהלך הנוכחי יוביל את החברה לגידול של 20% במכירות במהלך שנת 2011.

- לאן הולך השוק?

"כל השוק צריך לקבל חידוד. אין מקום לסוג ב' ולפחות טוב".

- הרווחיות נשחקה לאור התחרות שהיתה השנה?

"הרווחיות נשחקה בשל התייקרות חומרי גלם, מחסור בחומרי גלם וגם התחרות בשוק".

- השחיקה משמעותית?

"השחיקה משמעותית כי כל רבע אחוז אצלנו מאוד משמעותי".