ראובני-פרידן זכה מחדש בתקציב הפרסום של ג'ונסון&ג'ונסון

חלק קטן מהתקציב יטופל ע"י לעומק התודעה ■ ראובני-פרידן החזיק בתקציב כשלג'ונסון&ג'ונסון היתה נציגות בישראל ■ ב-2010 פרסמה החברה בהיקף של 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון

משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה מחדש בתקציב הפרסום של חברת ג'ונסון&ג'ונסון - כך נודע ל"גלובס". המשרד יטפל בחלק הארי של התקציב, כשבחלק קטן נוסף יטפל משרד הפרסום לעומק התודעה.

בין המותגים בהם יטפל ראובני-פרידן נמנים ג'ונסון בייבי, ניטרוג'ינה, קרפרי, ליסיטרין וכל מותגי ה-OTC.

משרד הפרסום ראובני-פרידן שימש בעבר כמשרד הפרסום של ג'ונסון&ג'ונסון כשלחברה עדין היתה נציגות בישראל. ב-2009, על רקע המשבר הכלכלי העולמי, הוחלט בג'ונסון&ג'ונסון לסגור את הנציגות המקומית. עם זאת, החברה המשיכה לפרסם במהלך תקופה זאת, אך התבצעו רק התאמות לקמפיינים מחו"ל.

עם חלוף המשבר הכלכלי החלו בג'ונסון&ג'ונסון לבחון מחדש את ההתנהלות הפרסומית ואת מערך הפרסום שלהם בארץ. פנייה נעשתה למספר משרדי פרסום. לאחרונה התקבלה בג'ונסון&ג'ונסון החלטה להתקשר מחדש עם ראובני-פרידן ולהפקיד בידיהם את האחריות לא רק לביצוע התאמות מקומיות של קמפיינים, אלא גם במקרים מסוימים יצירת קריאייטיב חדש לכשיידרש.

בתקציב המדיה טיפלה לאורך שנים חברת המדיה יונייטד. בהמשך הועבר התקציב לחברת המדיה יוניון, שתקציביה זהים כמעט לחלוטין לאלה שהיו ביונייטד. ל"גלובס" נודע כי לאחרונה הוארכה ההתקשרות עם יוניון לתקופה נוספת.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ג'ונסון&ג'ונסון עמד ב-2010 על כ-6.7 מיליון דולר, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים.