צפו: 10 קטעי הווידיאו המדוברים והאהובים ב-Flix ל-2010

אתר הווידיאו של תפוז דירג רשימה של יצירות מקוריות של גולשים ישראלים או הפקות מקור של Flix ■ בראש הדירוג - הסרטון "אייל שני מתדלק את הקישוא שלו"

Flix, אתר הווידיאו של תפוז, מסכם את שנת 2010 ומדרג את 10 קטעי הווידיאו המדוברים והאהובים ב-Flix.

כיאה לאופיו של אתר הווידיאו, שמחפש אחר בידול לוקאלי מפלטפורמת הווידיאו הפופולרית YouTube, כל הסרטונים שדורגו ברשימה הם תוצר של יצירות מקוריות של גולשים ישראלים או הפקות מקור של Flix.

הסרטונים השונים דורגו על-פי שקלול של מספר הצפיות, מספר ה'לייקים' בפייסבוק, מספר התגובות ורמת הבאזז שלוותה לסרטון.

את המקום הראשון כבש הסרטון "אייל שני מתדלק את הקישוא שלו", מתוך הסדרה ההומוריסטית שהפיק Flix - "אין שני לו".

הסדרה סיפקה הצצה סוריאליסטית לחייו של השף אייל שני, שהשתתף השנה בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף", כאשר הסרטון המדובר הגיע לכ-70 אלף צפיות.

במקום השני התברג הסרטון של יחידת הרקדנים של הפלחו"ד, שהציג צוות חיילים הפוצחים בריקוד באמצע סיור בשטחים. הסרטון, שהיה אחד מסרטוני הווידיאו השנויים במחלוקת, הגיע לכ-35 אלף צפיות.

במקום השלישי דורג סרטון המתעד חתול העומד בצפירה, שמשך אליו למעלה מ-220 אלף צפיות.

על-פי גוגל טרנדס, מספר הגולשים השונים המבקרים באתר מדי יום עומד על כ-70 אלף איש. על פי קומסקור, כ-1.2 מיליון גולשים שונים מבקרים באתר מדי חודש, ובכל חודש נרשמות כ-15 מיליון צפיות וידיאו.

במקביל, אתר Flix השיק בשבוע שעבר תוכנית שבועית לתיגמול משתמשים שמעלים תוכן מקורי ואיכותי ל-Flix. כך, הגולשים מוזמנים להעלות לאתר סרטוני וידיאו, ומדי שבוע יתכנס צוות העורכים ויבחר את הסרטונים הטובים ביותר, אותם יקדם בעמוד הבית ובעמוד המותג בפייסבוק.

הגולש שיקבל את כמות הצפיות וה'לייקים' הגדולה ביותר באותו השבוע יזכה ב-1,000 שקל.