השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI
בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות
שוק ה-D2C מגיע בארה"ב לבדה למכירות של כ-200 מיליארד דולר, תוך קיצור שרשרת האספקה ודילוג על הפרסום המסורתי • רפי מגן, מנכ"ל קנדגו הישראלית המתמחה בתחום, מספק תובנות על הכוח של גוגל ופייסבוק בשוק הזה, ומגלה עד כמה קרוב עידן הפרזנטורים מ-AI
בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"
אנשים הסובלים מנדודי שינה נשבעים שקריינים משעממים עוזרים להם להירדם, בין אם בכוונה ובין אם לא
"סורה", הפיצ'ר החדש של OpenAI, הצליח להפתיע רבים כשייצר סרטוני וידאו איכותיים באמצעות פקודות מילוליות בלבד • לייטריקס הישראלית השיקה לאחרונה את התשובה שלה, שמיועדת לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה • מה הסכנות בטכנולוגיה החדשה והאם מדובר במהפכה שתשנה את עולם הקולנוע ותקפיץ את שורת ההכנסות של לייטריקס?
הסטארט־אפ אליסון, שפיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח ויצירת תוכן וקריאייטיב, מציג כלי חדש ליצירת סרטונים באורך של עד דקה • המייסד והמנכ"ל אסף ינאי מסביר למה עדיף להשתמש באנימציה, איך ייראה שיתוף־הפעולה שלו עם נטפליקס, ומהם הסיכונים בתחום
סרטונים שמראים ילדים, וקשורים לכאורה לאירועים בעזה, קוממו רבים. מה מקורם? • המשרוקית של גלובס
השילוב בין זמינות הסמארטפונים לדומיננטיות של הרשתות החברתיות מגדיל את הבמה לשימוש אישי ומקצועי בסרטונים • הנה כמה כלי AI שיכולים להזניק את האיכות והאפקטיביות שלהם
בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: האיכות ההולכת וגוברת של הווידאו הופכת את אפליקציות הסטרימינג לחזקות במיוחד
פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם תאפשר ליוצרי תוכן להשיק סרטונים עם דיבוב בשפות שונות - צוהר לעידן שבו כלי בינה מלאכותית יסייעו ליוצרים לדבר בשפת המקור שלכם, בקול, במבטא ובסנכרון מושלם לווידאו • אם גוגל לא תמהר עם הפיתוח הזה, המתחרות כנראה כן
התקנות החדשות נועדו להגן על משתמשים בכלל ועל בני 18 ומטה מפני תוכן מזיק כמו שיח שנאה ומפני סרטונים או מודעות שעלולים לעורר שנאה ואלימות כלפי קבוצות מוגנות
יוטיוב משיקה בישראל את גרסת הבטא של Shorts - פיצ'ר המאפשר ליצור סרטונים קצרים וקליטים במכשיר החכם • המתודה דומה לחלוטין לטיקטוק, אבל יוטיוב זוכה ליתרון משמעותי בגלל התוכן הרב שיש בזירה שלה • בנוסף, מכריזה החברה על קרן תגמול ליוצרים
עם העלייה במספר הפלטפורמות הדיגיטליות עולה גם שיעור הצעירים המתפרנסים מהן • סקר חדש שערכה חברת ארטליסט הישראלית מציג את המגמות בתחום
ביום העצמאות האמריקאי, שבוע לאחר שבית משפט פדרלי דחה את התלונה של נציבות הסחר הפדרלית (ה-FTC) נגד פייסבוק, פרסם צוקרברג סרטון לאינסטגרם שהרשת לא נשארה אדישה אליו
"אתם תראו אותנו מתנסים במספר דברים במהלך החודשים הקרובים", הודיע מנהל הרשת החברתית, אדם מוסרי, בסרטון שפרסם בטוויטר • בין הפיתוחים הצפויים: סרטונים במסך מלא בפיד של המשתמשים, בדיוק כמו בטיקטוק
NETFLIX (נטפליקס)בינה מלאכותיתגוגלוידאוטיקטוקיוטיוב (YouTube)פייסבוקרשתות חברתיותשיווקתוכן דיגיטלי