השיחה: ג'ודי מפרגנת לבן, משה תאומים מקבל אות הוקרה

איפה אפשר להיתקל בפניהם של עופרה שטראוס, סטנלי פישר ומשפחת עופר ■ לכבוד מה הגיע רוני צארום לארץ ■ וגם: מה מבקש רועי אדלר מהחברים שלו בפייסבוק?

קול אחד לשנה חדשה

אתמול בשעות צהריים נערכה במסעדת סיטארה בתל אביב הרמת כוסית לרגל השנה האזרחית החדשה מטעמה של "קול אחד". "קול אחד" היא תנועה בין לאומית למען שלום שבין תומכיה ג'ייסון אלכסנדר, פול מקרטני ובראד פיט.

יוני ארליך, אלונה ברקת, אנדי רם, הרמת כוסית של
 יוני ארליך, אלונה ברקת, אנדי רם, הרמת כוסית של

יוני ארליך, אלונה ברקת ואנדי רם

אירחו: טל הריס, מנכ"ל תנועת "קול אחד" ונמרוד ניר, בעל משרד הפרסום 'דה בריף', שהוביל קמפיין פרסומי לתנועה. השיקו כוסית: אמו הגאה של נמרוד ניר, ג'ודי שלום ניר מוזס, אלונה ברקת, כוכי מרדכי, רוני מאנה, רוני שאטן, והטניסאים אנדי רם ויוני ארליך שחגגו באותה הזדמנות את האיחוד המחודש ביניהם.

ג'יבלי מציג

לקראת סוף השנה האזרחית, את התחזיות של בכירי המשק לשנת 2011 תוכלו לקבל במקום אחד, בלתי צפוי - קניון רמת אביב.

הנגיד סטנלי פישר, אות הוקרה עולמי / אייר גיל ג'יבלי
 הנגיד סטנלי פישר, אות הוקרה עולמי / אייר גיל ג'יבלי

סטנלי פישר

40 קריקטורות, מלוות בסיכום שנה ותחזיות לשנה הבאה, פרושות על קירות הקניון במסגרת התערוכה "תמונת מצב - כשהמציאות עולה על הדמיון, ישראל 2010", של אמן הדיוקנאות גיל ג'יבלי, מאייר הבית של "גלובס".

ליאורה עופר / איור גיל ג'יבלי
 ליאורה עופר / איור גיל ג'יבלי

ליאורה עופר

כך תוכלו לפגוש במהלך השופינג בקניון ממש על הקיר לידכם את עפרה שטראוס, נוחי דנקנר, סטנלי פישר, יצחק תשובה, שרי אריסון, את בני משפחת עופר - יולי, ליאורה ועידן ועוד ועוד.

אות לתאומים

מכון וינגייט, בראשות המנכ"לית ד"ר רותי פילץ-בורשטיין, העניק אתמול אות הוקרה על מפעל חיים בתחום הספורט לשנת 2010, למשה תאומים אשר הקים את "מפעלות חינוך וחברה".

סמי סגול, משה תאומים, אות הוקרה ממכון וינגייט / צלם שרון טלמור
 סמי סגול, משה תאומים, אות הוקרה ממכון וינגייט / צלם שרון טלמור

סמי סגול ומשה תאומים

תאומים ציין כי הפרס הוא גם נחלתם של 1,000 מתנדבים, מאמנים, ומורים פרטיים הפועלים במסגרת התוכנית, ומקרבים ילדים בני כל העמים והעדות ברוח הספורט, והודה לשותפיו- סמי סגול ומוטי אורנשטיין, ליו"ר אברום בורג ולמנכ"ל ד"ר מאיר אורנשטיין.

גולברי בשנטי

לבית השנטי בתל אביב הגיעה אתמול בצהריים, היישר מלוס אנג'לס, השחקנית איילת זורר. זורר הצטרפה למשה גולברי, מבעלי רשת גולברי, שהתגייסה למען בית השנטי.

משה גולברי, איילת זורר, אירוע בית השנטי / צלם אסף לב
 משה גולברי, איילת זורר, אירוע בית השנטי / צלם אסף לב

איילת זורר

מיכאל בן יוסף, סמנכ"ל העמותה, ערך סיור לשניים במהלכו זורר וגולברי העניקו לילדים ולבני הנוער במקום בגדי חורף. זורר אף ניהלה שיחה ערה עם בני הנוער בנושא קולנוע, משחק והחיים בהוליווד.

קרוון למצטיינים

לרגל יום הולדתו ה-80 של האמן דני קרוון, עמית כבוד בשנקר ומרצה במחלקה לאמנות רב-תחומית בבית הספר, ייסדו בשנקר קרן מיוחדת למלגות הצטיינות על שמו, אשר תתמוך בסטודנטים הלומדים במחלקה לאמנות רב תחומית. במהלך הרמת כוסית לכבוד יום הולדתו של קרוון אמר פרופ' מיכה לוין, ראש המחלקה, כי קרוון מעלה תרומה ייחודית ואיחל לו עד 120.

עצה מלאוטמן

חניכי עמותת יוניסטרים, המכשירה בני נוער מהפריפריה למנהיגות עסקית וחברתית, התארחו בתחילת השבוע במשרדי קרן לאוטמן בת"א, ונפגשו עם דב לאוטמן, מייסד הקרן. לחניכי העמותה התלוו גם מייסד יוניסטרים, היזם רוני צארום, שהגיע ארצה, ומנכ"לית העמותה איריס רף רונן. מטרת המפגש הייתה לבחון דרכים לקדם את המוצר "ימבה", שפיתחו חניכי העמותה.

הססטוסים שלהם:

Lee Grebenau עורכת מכירה מיוחדת של דגמים חדשים מהקולקציה שבעיצובה לקראת הסילבטר. למוזמנות בלבד

Roee Adler מבקש שתצביעו לסולוטו בתחרות Geek Awards 2010