מחוברים: גירסה חדשה של סקייפ הושקה למכשירי iPhone

האפליקציה תאפשר שיחות וידיאו עם משתמשי סקייפ נוספים מסביב לעולם ■ לפי נתוני אפל, הגירסה הקודמת של האפליקציה היתה מהמובילות ב-2010

חברת סקייפ, המאפשרת שיחות בינלאומיות דרך האינטרנט, הכריזה היום (ה') על גירסה חדשה לאפליקציה במכשירי אפל - iPod touch ,iPad ו-iPhone. האפליקציה משתמש ברשתות דור השלישי ואינטרנט ה-Wi-Fi ומאפשרת לבצע שיחות וידיאו עם משתמשים נוספים של סקייפ.

מדובר בגירסה שנייה לאפליקציה הפופולרית שכבר זמינה בחנות ה-App Store של אפל. האפליקציה תאפשר לראות ולדבר עם כל מי שיש במכשירו אפליקציה זו בקלות ובנוחות בתעריפים נמוכים במיוחד.

האפליקציה Skype for iPhone היא אחת מ-5 האפליקציות החופשיות המובילות בשנת 2010, כך לפי נתוני חברת אפל.

ביוני היו כ-560 מיליון משתמשים מכל העולם. "שיחות הווידיאו מייצגות כ-40% מכלל דקות השיחה שנערכו מתוכנת סקייפ לסקייפ בחצי השנה הראשונה של 2010", אמר ניל סטיבנס, מנהל הפעילות לצרכנים פרטיים של סקייפ.

עוד הוסיף סטיבנס כי "המשתמשים שלנו שואפים לנהל שיחות וידיאו ב-Skype גם בטלפון הסלולרי. סקייפ מציעה למשתמשים לנהל שיחות וידיאו בעבודה או בבית באמצעות מחשבים, בדרכים באמצעות טלפונים סלולריים או מהסלון במכשיר הטלוויזיה - כדי שמיליוני בני אדם יוכלו לחלוק חוויות בווידיאו, בכל מקום שבו הם נמצאים".

להורדת האפליקציה לחצו כאן.