תקציב חדשות ערוץ 10 ל-2011: 91.5 מיליון שקל

מדובר בגידול של 2 מיליון שקל לעומת תקציב החברה ל-2010 ■ התוכניות לשנה הקרובה: יותר דגש על ניו-מדיה והיערכות לקראת המעבר לירושלים

תקציב חברת החדשות של ערוץ 10 לשנת 2011 יעמוד על 91.5 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי כך החליט בשבועות האחרונים דירקטוריון חברת החדשות בראשותה של אבישג אבטובי. מדובר בגידול של כ-2 מיליון שקל לעומת תקציב החברה בשנת 2010 וכ-25 מיליון שקל יותר מחובת ההשקעה המינימלית הנדרשת מהערוץ.

הגידול בתקציב חדשות ערוץ 10, בראשותו של ראודור בנזימן, בא בהמשך ישיר לאסטרטגיה הכללית של הערוץ, והיא הידוק וייצוב התכנים לאחר תקופה של המתנה ואי-ודאות.

לא כולל תוכניות בוקר

בתקופה האחרונה החלה חברת החדשות בהשקעה מורגשת במסך, ובין היתר הושק אולפן חדש בהשקעה של 5 מיליון שקל, שודרגו ופורמטו מחדש מהדורות החדשות של סופי השבוע, ועלתה תוכנית חדשה, "הצינור" בהגשתו של גיא לרר, שהוכיחה את עצמה על-פי רוב בצפייה. באחרונה גם חל שיפור בנתוני הרייטינג של המהדורה המרכזית של החברה.

לפי המתווה שנקבע על-ידי הנהלת הערוץ והדירקטוריון, במהלך השנה הקרובה יינתן דגש מיוחד בתחום הניו-מדיה, ויפותחו תכנים ופורמטים נוספים חדשים.

יש לציין כי למעשה ההשקעה בתוכניות האקטואליה של הערוץ גבוהה מתקציב חברת החדשות, לאור העובדה כי תוכניות כמו "לילה כלכלי" למשל או תוכנית הבוקר מגיעות ישירות מתקציב הערוץ, ולא מתקציב חברת החדשות.

השנה אמורה להיות גם שנת ההיערכות של חדשות ערוץ 10 לקראת מעבר לשידור מירושלים, אם כי השינוי המשמעותי במיוחד הצפוי השנה הוא פרישתה של המגישה של המהדורה המרכזית מיקי חיימוביץ' והישארותו הצפויה של יעקב אילון כמגיש יחיד.

העלייה הנוספת בתקציב חדשות ערוץ 10 מקרבת אותו לזה של חדשות ערוץ 2, אשר כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס" יעמוד בשנה זו על 92 מיליון שקל.

בערוץ 10 ביקשו לא להתייחס לנתונים.