חשד: צעירים אנסו ילדה בת 12 שפגשו בפייסבוק

הצעירים הודו במעשים - אך טענו כי הם נעשו בהסכמה: "היא אמרה שהיא בת 17"

חשד לאונס קבוצתי במרכז הארץ: המשטרה עצרה 15 צעירים, בהם 13 נערים בני 13-15, בחשד שקיימו יחסי מין עם ילדה בת 12. על-פי החשד, שניים מהם אנסו את המתלוננת.

הצעירים, שפגשו את הילדה באמצעות פייסבוק, הודו במעשים - אך טענו כי הילדה הציגה את עצמה כבת 17.

במהלך החקירה זימנה המשטרה חבורה שכללה 15 צעירים, 13 קטינים ושני צעירים בני 17 ו-22. הם לא הכחישו את החשדות, אך הדגישו כי לא ידעו שהמתלוננת קטינה וכי המעשים נעשו בהסכמתה. "היא אמרה שהיא בת 17", אמרו לחוקרים.

לאחר שמסרו את גירסתם שוחררו 13 הנערים למעצר-בית של 5 ימים. במקביל האריך בית משפט השלום בנתניה את מעצר שני הצעירים החשודים באונס הילדה.

מוקדם יותר הבוקר (ד') דווח כי צעיר בן 25 מרמלה נעצר בסוף השבוע האחרון בחשד שאנס נערה בת 17 מקריית-מלאכי מחוץ למועדון בתל-אביב בחודש אוקטובר. אתמול (ג') הגיעו תוצאות בדיקת ה-DNA שנערכו לחשוד, הקושרות אותו לכאורה לביצוע האונס.

ב-15 באוקטובר נאנסה נערה בת 17 על-ידי צעיר מחוץ למועדון בדרום תל-אביב, לאחר שלא עברה סלקציה בכניסה למועדון. על-פי החשד, הצעיר לקח את הנערה למגרש החניה הסמוך למועדון, שם קרע את בגדיה וביצע בה מעשה סדום תוך איומים על חייה. לאחר שסיים לבצע בה את זממו, הותיר החשוד את הנערה בבגדים קרועים, בוכיה ופצועה.

הנערה התלוננה במשטרה, ושעות לאחר האירוע עצרה המשטרה חשוד במעשה, צעיר בן 19 מרמלה, שהיה בגילופין ולא שיתף פעולה עם השוטרים בחקירתו. עם זאת, ולמרות שזוהה על-ידי הנערה, שוחרר הצעיר כעבור מספר ימים לאחר שהתברר כי הוא אינו קשור לאירוע.