לא רק באירופה: הסמארט חוזרת לישראל - ומחירה 110 אלף שקל

לאחר הפסקה של כמעט 3 שנים, מחדשת חברת כלמוביל את השיווק של מותג מכוניות המיקרו "סמארט" בישראל ■ כלמוביל משפצת אולם תצוגה ייעודי ונפרד למותג בת"א

לאחר הפסקה של כמעט 3 שנים, מחדשת חברת כלמוביל את השיווק של מותג מכוניות המיקרו "סמארט" בישראל.

בימים אלה משפצת כלמוביל אולם תצוגה ייעודי ונפרד למותג "סמארט" בתל אביב ועד לסיום העבודות ישווקו כלי הרכב במתחם קונספט בתל-אביב. הרכב ישווק בשיטת "גזור והדבק" של המותג סמארט, שמאפשר לרוכש להזמין שילובים שונים של צבעים בתוך ובחוץ הרכב.

בימים אלה נערכת החברה לקראת קמפיין פרסום מתוחכם וחדשני להשקת המכונית, שישים בין השאר דגש רב על "שיווק גרילה" ופעילות פרסומית מקורית באינטרנט וברשתות החברתיות, תוך פניה ממוקדת לקהל המטרה - בעיקר צעירים עירוניים שואפי ייחוד. בנוסף החלה החברה בשיווק אישי ממוקד, שכולל פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומובילי דעת קהל.

בשלב הראשון יוצע דגם ה-FORTWO הדו-מושבי ברמת גימור ספורטיבית PULSE עם גג פנוראמי, הגה ספורטיבי, שליטה על ההילוכים מההגה וחישוקים רחבים, וברמת גימור PASSION שמציעה סביבת נהיגה צבעונית וגג פנוראמי. ברמות גימור אלו הרכב יגיע עם מנוע בנזין רגיל בהספק 71 כ"ס ובגרסת טורבו עם 84 כ"ס.

את רמת גימור BRABUS המפוארת ניתן יהיה להזמין בהזמנה מיוחדת.

מחיר הבסיס מתחיל ב-110 אלף שקל ותוצע אפשרות לרכישה בתשלום חודשי שבין 900 ל-1,600 שקל.

בשלב מאוחר יותר בוחנת החברה להתחיל לייבא ולשווק בישראל גם את הגרסה החשמלית של הסמארט.

את שיווק המותג ינהל אסף חרל"פ (32), בנו של שמואל חרל"פ מבעלי קבוצת כלמוביל, בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד.