גדי להב מונה לעורך הראשי של אתר וואלה

שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של אתרי האינטרנט של קבוצת "הארץ," ובעברו היה ממקימי וואלה חדשות

גדי להב מונה לעורך הראשי של אתר וואלה וייכנס לתפקידו בחודש פברואר 2011. במסגרת תפקידו ישמש גם כחבר הנהלת וואלה .

להב (37) שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של אתרי האינטרנט של קבוצת "הארץ". להב הקים את אתר "עכבר העיר" והפך אותו לאתר מוביל בתחומו. כמו כן היה אמון על פיתוחן של אפליקציות ה-iPhone של אתרי הקבוצה.

עבור להב, בעל תואר שני במינהל עסקים (MBA) ממוסד הלימוד ESADE בברצלונה ותואר ראשון בפילוסופיה ואמנות מאוניברסיטת תל-אביב, זהו סיבוב שני בוואלה, לאחר שעבד בה בין השנים 1999-2002 והיה ממקימי וואלה! חדשות - ערוץ אותו גם ניהל ושימש כעורך הראשי שלו. בעברו כיהן בין היתר בתפקידי עריכה שונים ב"ידיעות אחרונות", ב"מעריב" ובמגזין "טיים אאוט".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, מסר כי "גדי משלב ניסיון עיתונאי עשיר עם מקצוענות אינטרנט ויכולות ניהוליות מוכחות. אנו שמחים וגאים לצרף אותו לוואלה".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה, מסר כי "גדי הוא חיזוק משמעותי למחלקת התוכן של וואלה, ומינויו לעורך הראשי מצביע על חשיבות ומרכזיות התוכן בוואלה. אין לי ספק שהוא יוכל לתרום לנו רבות במימוש מטרתנו, שהיא, כמו תמיד, להביא את התוכן הכי טוב לגולשי האינטרנט בישראל".

גיא רולניק, סגן מו"ל קבוצת "הארץ", מסר: "ב-5 השנים האחרונות גדי תרם תרומה עצומה לחטיבת האינטרנט של 'הארץ', ובראשה הקמת אתר 'עכבר העיר' והפיכתו תוך 4 שנים לאתר התרבות והבילוי הגדול בישראל, עם 100 אלף גולשים ביום. אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".

גדי להב מסר "התחלתי את דרכי באינטרנט בוואלה, ומבחינתי זו סגירת מעגל. אני שמח לחזור אליה ומוכן לאתגרים שעומדים בפנינו. אני רוצה להודות לקבוצת 'הארץ', ולגיא רולניק בפרט, על 5 שנים של עשייה ללא הפסקה".