013 נטוויז'ן - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

בזק מנסה להעביר את המסר שהכי טוב בבית - ו-013 נטוויז'ן מתחרה איתה בתחום זה

חברת בזק משתמשת כבר 3 שנים בסלוגן "הכי טוב בבית". הסלוגן מבטא בתמצית את הרעיון של החברה לגבי שירותי התקשורת הביתית המגוונים שהיא מספקת - בניגוד לשירותים הניידים שאינם תלויי מיקום.

בבזק הלכו רחוק עם קונספט הבית, והם נותני החסות הגדולים ביותר לתוכנית "האח הגדול", שם כידוע המתמודדים מוגבלים לתחומי הבית. העסקה אגב היא בין הגדולות, אם לא הגדולה, בתחום שיתופי-הפעולה המסחריים בישראל.

השבוע מתברר כי יש טוענים נוספים לכתר. 013 נטוויז'ן, שממוקמת ראשונה בטבלת המותגים המושקעים השבועית, יוצאת עם "מהפכת הטלפון הביתי" - ומציעה באמצעות גיתם BBDO מחיר אטרקטיבי ל-6 חודשים לשיחות לנייחים, ניידים ולחו"ל. יהיה מעניין לראות אם 013 תמשיך לדבר על הבית גם בקמפיינים הבאים שלה.

מנגד, 012 סמייל עולה השבוע בקמפיין שמפיץ את בשורת האינטרנט במהירות 12 מגה לכולם, באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס. 012 משתמשת בתבונה באיל קיציס כפרזנטור, והפעם בחיזוק ספי ריבלין, ומצליחה ליצור בולטות באמצעות סרטונים אישיים ומשעשעים.

בנק מזרחי-טפחות ממשיך לבלוט עוד שבוע בטבלה באמצעות ראובני-פרידן, תחת הסלוגן "לפעמים בחיים כדאי לזוז". הקמפיין בולט בטלוויזיה, בשילוט חוצות, באינטרנט וברדיו - ובהחלט נעשה לפי הספר.

רשת סופר-פארם לא שוברת שגרה, וכמדי חודש ינואר היא משיקה מחדש את מבצעי Happy Sale באמצעות באומן-בר-ריבנאי. השבוע ממוקמת הרשת במקום הרביעי עם "מאות מוצרים ב-8 שקלים בלבד".

לשופרסל יש מסר חשוב להעביר לציבור השבוע: הרשת החליטה על מהלך דרמטי, במסגרתו יוסבו סניפי שופרסל ביג לשופרסל דיל המזוהה עם דיסקאונט. הרעיון שלה הוא כמובן ש"הכסף שלנו יקנה יותר". לצורך כך הפיקו באדלר-חומסקי סרטון מושקע שקשה לפספס, והתחילו בהפצת הבשורה. שיהיה בהצלחה.

המותגים המושקעים

1. 013 נטוויז'ן - 1,816,976 שקל - באמצעות גיתם BBDO

2. בנק מזרחי-טפחות - 1,703,330 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

3. 012 סמייל - 1,568,604 שקל - באמצעות גלר-נסיס-פובליסיס

4. סופר-פארם 1,490,477 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. שופרסל - 1,381,258 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 31/12/2010-6/1/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.