מנורה רכשה את הסוכנות החיפאית ארנון את וינשטוק

במנורה מציינים כי היקף המכירות השנתי ב-2010 של סוכנות ארנון את וינשטוק עומד על כ-100 מיליון שקל בתחומי הביטוח הכללי, ועל כ-25 מיליון שקל בתחומי ביטוח החיים

חברת הביטוח מנורה מבטחים, בניהול מוטי רוזן, רכשה את הפעילות של סוכנות הביטוח ארנון את וינשטוק, שהוקמה בשנת 1999, בתמורה לכ-15-20 מיליון שקל, לפי הערכות. לדברי מנחם הרפז, משנה מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, מדובר בסוכנות ביטוח "מצוינת" ו"רכישה זו הנה חלק מאסטרטגיית הקבוצה להרחבת פעילותה ומתן פתרונות לסוכני הביטוח של הקבוצה".

מנהלי ארנון את וינשטוק - יובל ארנון ושלמה וינשטוק, שהקימו את הסוכנות לאחר שנים ארוכות בשורת תפקידים בחברות ביטוח - ינהלו לאחר הרכישה את סוכנות סיני מורשי חיתום, שנרכשה על ידי מנורה עם רכישת חברת הביטוח שומרה, ונמצאת גם כיום תחת שומרה שבבעלותה המלאה של מנורה.

במנורה מציינים כי היקף המכירות השנתי ב-2010 של סוכנות ארנון את וינשטוק עומד על כ-100 מיליון שקל בתחומי הביטוח הכללי, ועל כ-25 מיליון שקל בתחומי ביטוח החיים. הסוכנות, שיושבת בחיפה, פועלת באמצעות כ-100 סוכני משנה הפועלים בכל הארץ. באתר האינטרנט של הסוכנות מצוין כי החזון שלה הינו " עד שנת 2012 להיות מותג ברמה ארצית, בעל נפח פעילות של חברת ביטוח קטנה בכל התחומים".

מנורה מבטחים עוסקת בכל תחומי הביטוח ובעשור החולף הפכה לשחקן מרכזי בשווקי הביטוח הכללי והפנסיה. למנורה מבטחים זרוע סוכנויות ביטוח בבעלות צנועה יחסית למתחרותיה הגדולות. כעת היא פועלת בדומה למתחרותיה המעבות זרוע זאת על מנת לייצר זרוע הפצה פנימית ובלעדית. למנורה שליטה בסוכנות אורות, המתרכזת בתחומי הביטוח הפנסיוני.