השיחה: יוסי ורדי ומאיר ברנד מציינים עשור, שמלצר מארח

מי פרגנו לשולה רקנאטי? ■ את מי אירחה משפחת שמלצר? ■ מה הוליד המפגש בין סטף ורטהיימר ליוני רכטר? ■ וגם: כך תשנו את העולם - גירסת שי אגסי

"חינוך לפסגות" סוגרת עשור

אמש (ג'), בחוות רונית, עמותת "חינוך לפסגות" ציינה עשור להיווסדה. יו"ר העמותה ד"ר שולה רקנאטי, ומנכ"ל העמותה ד"ר שמואליק ויס, ארחו את חוג ידידי העמותה והזמינו במיוחד גם את שר החינוך, גדעון סער.

נאווה ברק, שולה רקנאטי, עמותת
 נאווה ברק, שולה רקנאטי, עמותת

נאווה ברק ושולה רקנאטי

סער בישר כי ב-2011 יושקעו בתוכנית של "חינוך לפסגות" למעלה מ-6 מיליון שקלים שישמשו לתמיכה במרכזים הקיימים ולהקמת מרכזים חדשים עבור מאות תלמידים נוספים. ד"ר ויס עלה לנאום, למרות שאיבד את קולו.

ליאון רקנאטי, יאיר סרוסי, גבי רוטר, עמותת
 ליאון רקנאטי, יאיר סרוסי, גבי רוטר, עמותת

ליאון רקנאטי, יאיר סרוסי וגבי רוטר

הגיעו: הרקנאטים - ליאון ולני, נוחי ואורלי דנקנר, דב לאוטמן, נאווה ברק, יוסי ורדי, רוני דואק ויעל אבקסיס, מושיק תאומים, איתן בן אליהו, גבי ואתי רוטר, משה ובת שבע בובליל, מאיר ברנד, גיל שרון, גיורא ענבר, יאיר סרוסי, ינקי מרגלית, אבי פישר, רונן טוב, אילן גרינבוים, מאיר אוזן, דנה וייס, אלי אברמוב, יורם אלטמן, רני והילה רהב ונוספים.

שמלצר פותח ומשיק

שלמה ועתליה שמלצר וילדיהם אסי, טובי ועופרה, אירחו אתמול כ-2,000 מוזמנים לפתיחת המרכז הלוגיסטי החדש של קבוצת שלמה SIXT בצריפין, ולרגל ההשקה המחודשת של מותג OPEL בישראל.

שלמה שמלצר, יגאל ברייטמן, פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש של שלמה SIXT בצריפין / צלם אביב חופי
 שלמה שמלצר, יגאל ברייטמן, פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש של שלמה SIXT בצריפין / צלם אביב חופי

שלמה שמלצר ויגאל ברייטמן

המרכז החדש הוא בין הגדולים מסוגו במזה"ת ומשתרע על פני 61 דונם, מתוכם 35 דונם בנוי. המוזמנים יכלו לסקור דגמים שונים מתוצרת החברה, לדגום מטעמים מן המזנונים שפוזרו במתחם וליהנות משיריה של הזמרת שירי מימון, על הבמה.

רמי שביט, עתליה שמלצר, פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש של שלמה SIXT בצריפין / צלם אביב חופי
 רמי שביט, עתליה שמלצר, פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש של שלמה SIXT בצריפין / צלם אביב חופי

רמי שביט ועתליה שמלצר

הגיעו: סגן נשיא אופל העולמית כריס גבי, שגריר גרמניה בישראל ד"ר האראלד קינדרמן, רמי ויעל אונגר, ג'ורג' חורש, יואב חפץ, סמדר ברבר-צדיק, מוטי אלמליח, בני גנץ, ישראל מימון, חיים סקאל, יגאל אהובי, משה טרי, יגאל ברייטמן, רמי לוי, אבי קנת, צביקה פולק, השחקן יהודה לוי, הראל ויזל, עופר איתני, דוד פורר, משה גינדי, רמי שביט, הרצל חבס, דב קוטלר, יגאל לנדאו, משה אדרי, שלמה נס ורבים אחרים.

שקע ותקע ירוקים

עמוס לסקר, מנכ"ל חברת החשמל, וד"ר יוסי ענבר, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, השתתפו אתמול בסיום קורס איכות סביבה שערכה חברת החשמל למנהליה הבכירים. עד כה עברו 300 מעובדי חברת החשמל את הקורס. ד"ר ענבר ברך על היוזמה.

עמוס לסקר, יוסי ענבר, סיום קורס איכות סביבה בחברת חשמל / צלם יוסי וייס
 עמוס לסקר, יוסי ענבר, סיום קורס איכות סביבה בחברת חשמל / צלם יוסי וייס

עמוס לסקר ויוסי ענבר

את תכני הקורס קבעו ד"ר אלי שטרן, המדען הראשי לשעבר של המשרד להגנת הסביבה וד"ר מיכל פרלה, הממונה על מדיניות איכות הסביבה בחברת החשמל.

סטף מלחין

התעשיין סטף ורטהיימר מתהלך כבר מספר חודשים כשמילות שירו החדש (יחסית) של חיים חפר, "המשיח", מונחות בכיסו. השיר יוצא נגד הרדיפה אחרי רווח מהיר וזניחת עבודת כפיים. כדי לקדם את השיר ורטהיימר שם באולפן את המוזיקאי יוני רכטר כדי שילחין את השיר ויקליט אותו עם זמרים נוספים. השיר הושמע בהשמעת בכורה במסגרת הופעתו של רכטר באירוע במוזיאון בגן התעשייה תפן.

זזים

איתמר שלו מונה למנהל אגף שיווק ומכירות של יפנאוטו.

ערן טרניו מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס גרינטק קולג'.

מינויים חדשים בקבוצת עזריאלי: שרון אלון מונתה למנכ"לית קניון חיפה; טל עמית מונה למנכ"ל קניון הוד השרון.

מינויים בבית ההשקעות IBI: מירית תשובה מונתה לסמנכ"לית; מורן סיטון מונה לסמנכ"ל מכירות.

הססטוסים שלהם:

Nir Baram עשה "אטנדינג" להשתתפות בצעת חירום - הפגנת התייצבות למען הדמוקרטיה בישראל

Shai Agssi מאמין כי הדרך היחידה לשנות את העולם היא על-ידי התרכזות הפרטים הקטנים