שי אגסי

שי אגסי
שי אגסי הינו איש עסקים ומחשבים ישראלי המוביל את המיזם להקמת מערך להנעת מכוניות מונעות חשמל.שי אגסי נולד בשנת 1968 בישראל. בגיל 15 נרשם לטכניון וסיים תואר אשון במדעי המחשב עוד לפני גיוסו לצה"ל שם שירת בחיל המודיעין. בתום שירותו הקים ביחד עם אביו את חברת קוויקסופט שפיתחה תוכנה למחשבי מקינטוש. בשנת 1995 זכו השניים בחוזה בסך 3$ מיליון לניהול תוכנת לומדה של אפל. בסוף שנות ה-90 הקים את חברת Top Tier שפיתחה טכנולוגיה שקישרה בין נתונים במערכות מידע. חברת באאן ההולנדית השקיעה בחברה 14$ מיליון ומאוחר יותר רכשה 95% ממנה תמורת 110$ מיליון. באפריל 2001 נמכרה Top Tierלחברת SAP הגרמנית תמורת 400$ מיליון. בשנת 1996הקימו אגסי ואביו את חברת טופמנג', שפיתחה את תוכנת מנהל לניהול חשבונות בסביבת חלונות לעסקים. החברה נרכשה בשנת 2001 תמורת 7.5$ מיליון על ידי SAP. בפברואר שנת 2002 צורף אגסי כאחד משבעת חברי הנהלת SAP העולמית והיה לחבר הדירקטוריון הראשון שאינו גרמני ושימש כטכנולוג הראשי של החברה. בשנת 2003 הופיע ברשימה של 20 אנשים שמשפיעים על הכלכלה הגלובאלית ב CNN ו-TIME. במארס 2007 התפטר מ-SAP ובנובמבר 2007 הקים יחד עם עידן עופר את המיזם בטר פלייס.

כתבות אחרונות

 
שי אגסי / צילום: Reuters, Gil Cohen Magen

קריסת בטר פלייס: התביעה שיכולה להגדיר מחדש את אחריות הדירקטורים

בימים אלה נבחנת מחדש התביעה נגד בכירי מיזם הרכב החשמלי שהתרסק, בטר פלייס • אם תתקבל הטענה שנושאי המשרה והדירקטורים הובילו את החברה לחובות של מיליונים, ביהמ"ש יקבע רף חדש לסיכון העסקי המותר לחברות המתקרבות לחדלות פירעון

ניצן שפיר 01.09.2022
שי אגסי / צילום: Reuters, Gil Cohen Magen

הג'וב החדש של שי אגסי ומיהם הקנטאורים של ההייטק?

שי אגסי חוזר לתעשיית הרכב ומוביל חברת סטארט-אפ מרחובות שמפתחת חיישן לייזר לרכב אוטונומי • וגם: מדוע מציעה קרן בסמר להחליף את השימוש במונח יוניקורן לטובת קנטאור • השבוע שהיה בהייטק ומדע

אופיר דור 14.05.2022
שי אגסי / צילום: Reuters, Gil Cohen Magen

בראש סטארט-אפ מרחובות: שי אגסי עושה קאמבק לתעשיית הרכב

שי אגסי חוזר לשוק האוטו-טק ומוביל חברת סטארט-אפ מרחובות שמפתחת חיישן לייזר מהפכני לרכב אוטונומי • וגם: מנכ"ל זרוע ההון-סיכון של GM מכריז כי החברה ממשיכה לחפש באופן אקטיבי חברות להשקעה בישראל • השבוע בעולם הרכב

דובי בן גדליהו 12.05.2022
שי אגסי, מייסד בטר פלייס / צילום: איל יצהר

8 שנים אחרי הקריסה: העליון מחזיר את הדיון באחריות מנהלי בטר פלייס למחוזי

בשל פגמים בפרוצדורה בוטלה החלטת בית המשפט המחוזי לסלק על הסף תביעה נגד דירקטורים בגין רשלנות שהביאה לקריסת החברה • גם ערעור מפרק רוביקון שהייתה בשליטת אמיר ברמלי התקבל, והדיון יוחזר לבית המשפט המחוזי

ניצן שפיר 08.02.2022
עידן עופר. היה היו''ר בעל השליטה בבטר פלייס / צילום: סיון פרג'

8 שנים אחרי הקריסה: העליון ידון היום באחריות מנהלי בטר פלייס

ב-2018 דחה המחוזי את התביעה שהגישו המפרקים בגובה 200 מיליון שקל נגד שי אגסי, עידן עופר, משה קפלנסקי, 19 נושאי משרה ודריקטורים בחברה ורואי החשבון של החברה משרד KPMG סומך-חייקין • לדיון צורף ערעור שהגיש מפרק רוביקון וקרן קלע, שהיו בשליטת אמיר ברמלי, נגד פירמת רוה"ח BDO-זיו-האפט

ניצן שפיר 18.11.2021
יונתן מנוחין,?רומי דוידור,?שי אגסי וניר קורן/ צילום: ענבר לוי

הבשורה של שי אגסי: "20 השנים הקרובות צפויות להיות מהפכניות אך קשות לעיכול"

המכון הישראלי לחדשנות ערך אמש את אירוע הסיום של הקורס לניהול חדשנות, לצד ציון "קדם השקה" לקהילת הניהול שלו • הדובר המרכזי? שי אגסי, מייסד ומנכ"ל מיזם הרכב החשמלי בטר פלייס

שירי דובר 05.02.2019
שי אגסי / צילום: איל יצהר

"בטר פלייס פעלה בסביבת חדלות פירעון, ולכן יש הצדקה לתבוע את בכיריה לשעבר"

כך טוענים מפרקי קבוצת בטר פלייס שקרסה, בערעורם לעליון על סילוק תביעתם נגד הדירקטורים, נושאי המשרה ורואי החשבון של הקבוצה

מנחם שטאובר 08.11.2018
שי אגסי / צילום: איל יצהר

ביהמ"ש דחה תביעת מפרקי בטר פלייס: "כולנו חכמים בדיעבד"

מדובר בתביעה בסך 200 מיליון שקל שהגישו מפרקי בטר פלייס, מיזם הרכב הכושל של שי אגסי ועידן עופר, נגד אגסי ושורת מנהלים בחברה, בטענה כי התרשלו בניהולה • השופט עופר גרוסקופף: "בדיעבד, כולנו חכמים, כולנו נבונים, וכולנו יודעים את התורה, ואולם החלטות עסקיות אינן מתקבלות בסיוע חוכמה שבדיעבד"

אלה לוי-וינריב 12.09.2018
גרוסקופף. מפסקי הדין של השופט שהתמנה לעליון / צילום: שלומי יוסף

מפרקי בטר פלייס ביקשו להחליף את גרוסקופף מלדון בתביעתם

מפרקי בטר פלייס, שתבעו 200 מיליון שקל משי אגסי ומבכירים נוספים בחברה, נימקו את בקשתם להחלפת המותב בשלב המקדמי בו מצויה התביעה וכן במינויו של השופט עופר גרוסקופף הדן בתיק לכהונה בביהמ"ש העליון

מנחם שטאובר 30.04.2018

קרסו מוטורס זכאית לפיצוי של עשרות מיליוני ש' מבטר פלייס

העליון ביטל את החלטת המחוזי: הורה למפרקי בטר פלייס לדון שוב בתביעת חוב של 60 מיליון שקל שהגישה קרסו מוטורס לקופת הפירוק של בטר פלייס שקרסה, ולקבוע סכום פיצוי שלו היא זכאית בגין הסכמי שיתופי-הפעולה ביניהן

אלה לוי-ינריב 18.12.2017
שי אגסי וג'ון ליאו/ צילום: הכשרת מנהלים, הבינתחומי

אחרי בטר פלייס: שי אגסי מלמד את הסינים על עליות ומורדות

וגם: יגאל דמרי רוכש מניות י.ח דמרי ביותר ממיליון שקל; ורוחה לוין מתמנה לדח"צית בנייר חדרה

שירי דובר ואביב לוי 10.07.2017

"התביעה נגד מנהלי בטר פלייס מחפירה; עונת הצייד בעיצומה"

מקורבים לבכירי בטר פלייס לשעבר בתגובה לתביעת המפרקים: "אם בכל סטארט-אפ שנכשל התוצאה תהיה הגשת תביעות נגד הדירקטורים ונושאי המשרה, הסטארט-אפים יברחו מישראל"

חן מענית 24.05.2016
שי אגסי, בטר פלייס / צלם תמר מצפי

מפרקי בטר פלייס תובעים ממנהלי החברה 200 מיליון שקל

טוענים כי המנהלים התרשלו בניהול ונטלו התחייבויות במאות מיליוני שקלים ללא רשת ביטחון מתאימה, וכי משרד רוה"ח KPMG סומך-חייקין לא הצמיד בזמן הערת "עסק חי" לחברה

שירות גלובס 23.05.2016

שי אגסי מרצה על מוסר, שאול מופז מקדם צעירים מהפריפריה

וגם: מה חגגו יחד אנשי העסקים עמוס לוזון ודוד פתאל?

יניב מגל 25.01.2016

קריסת בטר פלייס: המפרקים יחקרו את שי אגסי ועידן עופר

כ-3.5 שנים לאחר קריסת מיזם המכונית החשמלית, נפתח שלב החקירות בנוגע לאחריות למפולת ■ המפרקים צפויים לזמן לחקירה גם גורמים בחברה לישראל, בהם עידן עופר ואמיר אלשטיין ■ בהמשך יזומן גם מנכ"ל בטר פלייס ישראל לשעבר, משה קפלינסקי

אלה לוי-וינריב 15.12.2015

החזון החדש של שי אגסי אחרי כישלון בטר פלייס

אחרי התנזרות ארוכה מחשיפה בינלאומית עם פרופיל גבוה, הרצה שי אגסי בחודש שעבר בתערוכת האלקטרוניקה סביט ■ בתפריט: התחליף לבעלות על רכב פרטי שיפתור אחת ולתמיד את בעיית הפקקים

דובי בן גדליהו 07.04.2015

   123456789101112   

   נמצאו 183 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12