שיכון ובינוי ו-G4S ישראל יקימו את מרכז ההדרכה של המשטרה

קבוצת שיכון ובינוי, שבשליטת שרי אריסון, זכתה יחד עם חברת פתרונות האבטחה G4S במכרז להקמה ולתפעול מרכז ההדרכה הארצי של המשטרה בהיקף של 1.8 מיליארד שקל. הקבוצה ניגשה למכרז במסגרת חברת קונסורציום פוליסיטי, בה היא מחזיקה 50% ואילו G4S מחזיקה ב-50% הנותרים.

המכרז, בשיטת ה-BOT (יזם פרטי בונה, מפעיל ואחרי עשרות שנים מחזיר לבעלים), כולל תכנון, הקמה, ניהול, הפעלה, תחזוקה ומתן שירותי הדרכה ומימון של מרכז ההדרכה למשטרת ישראל, שיוקם סמוך לבית שמש עם תקופת זיכיון בת 25 שנה.

"כמו בשאר פרויקטי ה-BOT בהם השתתפה הקבוצה", אמר היום ל"גלובס" מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר, "שמנו לנו למטרה לעשות מאמץ כביר לסיים את הפרויקט לפני הזמן המתוכנן, שבפרויקט זה עומד על 36 חודשים. בכל הפרויקטים בשיטה הצלחנו לסיים 4-6 חודשים לפי המועד החוזי. הבאנו פה בחשבון הרבה אלמנטים של חשיבה סביבתית לטווח הארוך".

G4S ישראל, בניהולו של מיקי אדיב, מספקת שירותי שמירה מתקדמים, מערכות אבטחה והגנה עתירות טכנולוגיה, מערכות זיהוי ובקרה ושירותי מוקד. לדברי אדיב, "קבוצת G4S מביאה עמה ניסיון רחב-היקף בפרויקטים בינלאומיים של שיתוף פעולה בין המגזר הממשלתי למגזר הפרטי בתחום ההדרכה והביטחון". הזוכות גברו על אפריקה ישראל, שפיר הנדסה וקבוצה משותפת של מנרב ואלקטרה.