מניית הערב: מי המניה שניצנצה וזינקה 36% בוול סטריט?

Zale Corporation - חברת התכשיטים מזנקת היום בשיעור חד בעקבות מכירות גבוהות של יהלומים בתקופת החגים ■ נסחרת היום במחיר של 5.48 דולר

חברת Zale Corporation (סימול: ZLC ) קופצת היום בשיעור חד של 36% בוול סטריט במחזור מסחר גדול ונסחרת היום במחיר של 5.48 דולר. Zale היא יצרנית התכשיטים השלישית בגודלה בארה"ב והיא בעלת שווי שוק של 175.71 מיליון דולר ומנהלת רשת של חנויות תכשיטים.

מניית Zale Corporation מרקיעה היום ומנצנצת על רקע הודעתה כי רשת חנויות התכשיטים שמנהלת החברה רשמה עלייה יפה של 8.5% במכירות בתקופת החגים. יצויין כי Zale רשמה ירידה של 12% במכירותיה בתקופת החגים אשתקד.

ההודעה המעודדת של Zale היום מגיעה שנה אחרי שהוחלף מנכ"ל החברה והוחלפו ראשי החנויות של החברה ולאחר שהחברה רשמה הפסד של 280 מיליון דולר בשנתיים האחרונות.

Zale, חברת התכשיטים מטקסס, ארה"ב, ממקדת את פעילותה ביהלומים. מנכ"ל החברה הודיע כי החברה הגדילה את מספר אנשי המכירות שלה שהוסמכו על ידי מועצת היהלומים של אמריקה ל-2,000 עובדים, בהשוואה ל-800 עובדים בלבד בשנה שעברה ובכוונתה להמשיך להגדיל את מספר העובדים המוסמכים ע"י מועצת היהלומים.