גינדי: בפרויקט שרונה נמכרו דירות בהיקף 1.12 מיליארד ש'

עד כה נמכרו בפרויקט 311 דירות ב-3.6 מיליון שקל לדירה בממוצע ■ משרד האדריכלים פרי-דוידוביץ' נבחר לעצב את הפרויקט

נבחר מעצב פנים לפרויקט המגורים שרונה בתל אביב: חברת גינדי החזקות הודיעה היום (א') כי משרד האדריכלים פרי-דוידוביץ' נבחר לתכנן את עיצוב הפנים של הפרויקט, שיכלול שלושה מגדלים בני 31 קומות ו-324 דירות בסך הכל.

פרי-דוידוביץ' אדריכלים אמון גם על עיצוב הפנים של מגדל היוקרה G במרכז תל אביב, אף הוא פרויקט של גינדי החזקות. אדריכל חנן פרי, מבעלי המשרד, מסר כי "השפה העיצובית תיתן ביטוי למבני הטמפלרים, ויינתן דגש למבואות הראשיות רחבות הידיים של שלושת מגדלי המגורים".

עוד נמסר מהחברה, כי היקף ההשקעה בשטחים הציבוריים של הפרויקט, המשתרעים על 5,000 מ"ר, נאמד בכ-40 מיליון שקל. עד כה, נמכרו בפרויקט 311 דירות בהיקף של 1.12 מיליארד שקל, או 3.6 מיליון שקל לדירה בממוצע. מחירי הדירות הנותרות בפרויקט נעים בין 3.35 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ועד 10.8 מיליון שקל לכל פנטהאוז מתוך העשרה שנותרו למכירה.

נוסף על פרויקט המגורים של גינדי, יכלול מתחם שרונה גם מתחם של חנויות, גלריות ובתי קפה. היזמים, שזכו במבני המתחם ב-2009 במכרז נפרד של מינהל מקרקעי ישראל, החלו לאחרונה בהשכרת שטחי המסחר במתחם. המתחם כולל 33 מבנים טמפלרים על 45 דונם, מתוכם 27 מבנים שווקו ליזמים ואילו שישה נוספים הושארו לטובת עיריית תל אביב לצורכי ציבור.

גינדי החזקות, שבבעלות עו"ד ליטל גינדי-מטלון, רו"ח אבי גינדי, עו"ד גיא גינדי ורו"ח רועי גינדי, בונה בימים אלה את מגדל G בתל אביב ומגדלי גינדי הייטס ברמת גן. משרד פרי-דוידוביץ אדריכלים נוסד בשנת 1988 והוא מעורב בפרויקטים למגורים ולמסחר.