אחרי קובי ומשה פרץ: אייל גולן נחקר בחשד להעלמת מס

בשלב זה טרם ברור היקף הסכום אותו על-פי החשד העלים כוכב הזמר הים-תיכוני ■ חברת ליאם הפקות שבבעלות גולן: "אנחנו אלה שפנינו לרשות המסים לבדוק את הספרים של החברה"

הזמר אייל גולן נחקר היום (א') במשרדי רשות המסים בירושלים בחשד להעלמת מס. בשלב זה טרם ברור היקף הסכום אותו על-פי החשד העלים כוכב הזמר הים-תיכוני.

גולן מצטרף לרשימה ארוכה של זמרים שנאלצו בשנה האחרונה להתייצב במשרדי רשות המסים. במארס האחרון היה זה קובי פרץ שעוכב לחקירה בחשד כי לא דיווח על חלק מהופעותיו ובכך בעצם נמנע מתשלום מס כמתחייב בחוק.

פרץ נחשב לאחד הזמרים המרוויחים ביותר בשנים האחרונות, ואזרחים רבים מוכנים לשלם סכומי כסף נכבדים על מנת שיופיע בחתונות ובבר-מצוות. בנוסף לפרץ נחקר גם אמרגנו יוחאי יעיש תחת אזהרה בחשד להעלמות מס. לאחר החקירה שניהם שוחררו לביתם בתנאים מגבילים.

5 חודשים לאחר מכן נקרא גם פרץ נוסף - משה פרץ - למשרדי רשות המסים בחשד כי העלים גם הוא הכנסות מהופעותיו.

מחברת ליאם הפקות שבבעלות גולן נמסר בתגובה: "זהו הליך שרשות המע"מ מנהלת איתנו מזה מספר חודשים. החברה יזמה את ההליך ומשתפת איתנו פעולה מלאה כבר 6 חודשים, מאז החלה הבדיקה שאנו יזמנו מול רשות המע"מ. אנו מקווים שההליך יסתיים בקרוב ומדגישים כי אנו אלה שפנינו לרשות לבדוק את הספרים של החברה".