תקציב הפרסום של אופיר טורס עובר ל-JWT

‎עפ"י הערכות, היקף התקציב עומד על 6 מיליון שקל בשנה ■ החברה לא פעלה עד עתה באמצעות משרד פרסום כלשהו

תקציב הפרסום של חברת הנופש והפנאי אופיר טורס יטופל במשרד הפרסום JWT ישראל - כך נודע ל"גלובס".

החברה, הגדולה ביותר בתחומה, לא פעלה עד עתה באמצעות משרד פרסום כלשהו, ועיקר עבודתה הפרסומית עם השנים נעשתה באופן עצמאי. כך למשל כשחברת אופיר גיאוגרפי, שבבעלות הקבוצה, אשר עוסקת בתחום טיולים גיאוגרפיים ליעדים אקזוטיים ומיוחדים, עשתה מיתוג מחדש, נעשה המהלך בתוך הבית ללא עזרה של משרד פרסום.

על-פי הערכות, היקף התקציב יעמוד על 6 מיליון שקל.

עם זאת, בתחום האינטרנט נעזרה החברה בשנים האחרונות בגורמים מקצועיים: בשלב הראשון טיפל בתקציב, שנחשב לאחד הגדולים בתחום, משרד האינטראקטיב I-CON, אך לפני חודשים ספורים הועבר התקציב לחברת ווב אימג' מקבוצת פובליסיס.

נראה כי עתה יהיה JWT אחראי הן על פעילות האוף ליין והן על פעילות האון ליין ,כשבחלק זה יהיה שיתוף פעולה עם ווב אימג'.

חברת אופיר טורס מספקת תחת קורת-גג אחת את כל מוצרי הנופש הקיימים בשוק התיירות. בתחום תרבות הפנאי פועלת החברה באמצעות חברת ריקושט. בבעלותה של החברה 36 סניפים בפריסה ארצית.

באופיר טורס אישרו את ההתקשרות עם JWT ישראל.