שטראוס רוכשת מגרש למשרדים בפ"ת בכ-100 מיליון שקל

קבוצת שטראוס מתכננת להקים במגרש החדש שרכשה בניין לשימושה העצמי ולשימוש החברות בנות, בעלות של 30 עד 40 מיליון שקל

קבוצת שטראוס מרחיבה את אחזקותיה בפארק ינאי שבפתח תקווה: הקבוצה רכשה קרקע בשטח שלושה דונם ברחוב הסיבים שבפארק ינאי בעיר תמורת יותר מ-100 מיליון שקל, במטרה להקים עליו בניין שיכיל שטח משרדים ושטחי מסחר לשימוש הקבוצה.

עסקה זו מהווה המשך לעסקה בסוף 2007 בה רכשה קבוצת שטראוס בניין משרדים ברחוב הסיבים שבפארק ינאי בפ"ת תמורת 18.5 מיליון דולר, המשמש את הנהלת הקבוצה, שעברה אליו מבית עלית שברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן.

קבוצת שטראוס מתכננת להקים במגרש החדש שרכשה בניין לשימושה העצמי ולשימוש החברות בנות, בעלות של 30 עד 40 מיליון שקל, כשהצפי לאכלוסו הוא במהלך שנת 2013. זכויות הבנייה שחלות על המגרש הן לכ-10,000 מ"ר משרדים וכ-2,500 מ"ר מסחרי.

הקבוצה דיווחה שהעסקה תמומן ממקורות עצמיים כשהתמורה תשולם בהתאם לקצב התקדמות הבנייה. עוד דיווחה החברה שהנכס אף ישמש להתרחבותה של שטראוס מים.

יצויין, כי חברת ממתקי עלית, גם היא מקבוצת שטראוס, שוכרת בניין בן ארבע קומות בשטח של 1,500 מ"ר בנוי, אף הוא ברחוב הסיבים שבפארק ינאי. את הבניין רכשה לפני שלושה חודשים חברת מונטיפיורי נכסים תמורת 7.3 מיליון שקל.

כזכור, בסוף 2009 רכשה קבוצת שטראוס מגרש שמיועד ללוגיסטיקה בשטח של 71 דונם בפארק התעשייה ‏Hi Park‏ בשוהם במסגרת מכרז של מינהל מקרקעי ישראל. עבור אותו המגרש שילמה הקבוצה 33.1 מיליון שקל, בעוד שמחיר המינימום שננקב במכרז עמד על 12.6 מיליון שקל.