יעקב גורסד: בניין משרדים בת"א ב-140 מ' ש'

גורסד - שותף ברביעיית פלורנטין ■ הבניין, בן 8 קומות, ייבנה החל מהחודש הבא ברחוב ראול ולנברג ברמת-החי"ל

ההתעוררות בענף הנדל"ן למשרדים מקבלת חיזוק כשהיצע נוסף משתחרר לשוק בתל-אביב: בניין משרדים בן 8 קומות ייבנה החל מהחודש הבא ברחוב ראול ולנברג שברמת-החי"ל בתל-אביב בהשקעה כוללת של 140 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

חברת יוניון אירופה, בבעלות אנשי הנדל"ן יעקב גורסד וארבה ג'אווי, תקים את בניין המשרדים, שייקרא בית סיקסטין (Sixteen), במגרש של 3.8 דונם ברחוב ראול ולנברג 16, שנרכש מידי חברת בזק ב-2006 תמורת 23 מיליון שקל.

הבניין יכלול 11,200 מ"ר משרדים על פני 8 קומות בשלב הראשון, עם אופציה לארבע קומות נוספות בהמשך. מתחתיו ייבנו שני מרתפי חניה בשטח של 3,800 מ"ר כל אחד.

שטחה של כל קומת משרדים יעמוד על 1,375 מ"ר, כשקומת הקרקע מיועדת לאכלס ארבע מסעדות. תחילת הבנייה צפויה, כאמור, בפברואר הקרוב והאכלוס צפוי תוך שנתיים.

על תכנון הבניין אחראי האדריכל אלישע רובין ואילו על השיווק אחראית חברת ייעוץ הנדל"ן אינטר ישראל. דמי השכירות בבניין יחלו ב-65 שקל למ"ר לחודש ברמת מעטפת בתוספת דמי ניהול.

כידוע, גורסד הוא אחד השותפים בפרויקט המגורים רביעיית פלורנטין בתל-אביב, שיכלול עם סיומו ארבעה בניינים בני תשע קומות שיכילו ביחד 250 יחידות דיור וכן שטח מסחרי של 2,000 מ"ר. יחד עם אחיו יהודה, מחזיק גורסד בנכסים רבים בצרפת לצד נכסים בישראל.

את הנכס הראשון בארץ, בניין משרדים בכפר סבא, רכש גורסד ב-2005 יחד עם שותף והיום הנכס מושכר למינהל הדיור הממשלתי. בנוסף, יחד עם אחיו רכש גורסד בשנה שעברה מידי חברת ברגרואין וקבוצת חג'ג' את וילה פולק בתל-אביב, שהוא מבנה לשימור מחמיר בפינת הרחובות אחד העם והרצל. בנווה צדק רכשו האחים ב-2006 מגרש ברחוב פינס, עליו מוקמות 17 יחידות דיור.