ערוץ E! משיק אתר חדש בשיתוף-פעולה עם msn ישראל

האתר החדש יכלול עדכונים מעולם הבידור בארץ ובחו"ל ■ במסגרת שיתוף-הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת msn ישראל, ואילו המדיה הפרסומית בו תשווק ע"י MASA

אתר חדשות הבידור Eonline השיק אתמול (ב') אתר חדש בשיתוף-פעולה עם פורטל msn ישראל. האתר החדש יכלול עדכונים חדשותיים בכל המתרחש בעולם הבידור בארץ ובחו"ל.

במסגרת שיתוף-הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת msn ישראל, ואילו המדיה הפרסומית שבו תשווק על-ידי גוף המדיה MASA, המייצג את נענע10 ו-msn ישראל ומשווק את שטחי הפרסום בעמוד הבית של פייסבוק בישראל.

איתי גורביץ', עורך אתר Eonline מזה כ-3 שנים, ימשיך לערוך את האתר בפורמט החדש.

בין התכנים שיופיעו באתר החדש ניתן יהיה למצוא כתבות רכילות וחדשות מהארץ ומהעולם, מדור אופנה העוקב אחר הטרנדים בקרב הסלבס ומשטרת האופנה המסורתית, גלריית תמונות עדכנית, אזור וידיאו שיאפשר לצפות במבזקי ערוץ !E ובקליפים חדשים ואף קטעים מתוכניות הערוץ.

לדברי נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E, "כבר 8 שנים שאתר Eonline הוא הכתובת הטבעית והבלתי מעורערת לכל מה שקשור לכוכבים ולבידור. אנחנו ממש מתרגשים לחבר בין התוכן העשיר של Eonline לפלטפורמה העולמית המובילה של msn".

אלעד ברינדט, מנהל אתר msn, הוסיף: "אני שמח על ההצטרפות של Eonline לשורת ספקי התוכן המובילים של msn ישראל. אין לי ספק כי ההצטרפות של Eonline תהפוך את msn לאתר הבידור המוביל בישראל".