אחרי שנתיים: גוף הפרסום MASA מתפרק ■ הגוף היה משותף לנענע10 ולמיקרוסופט, ובעבר אף מכר שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק
במסגרת תפקידה הובילה לנדנברג בנענע10 את אסטרטגיית הפרסום של פייסבוק בישראל
המינוי בוצע במטרה להעמיק הפעילות השיווקית של פייסבוק בשוק המקומי ■ סולומון ניהל בעבר את מחלקת המכירות ב-ynet וכיהן כסמנכ"ל המסחר בתפוז אנשים
האתר החדש יכלול עדכונים מעולם הבידור בארץ ובחו"ל ■ במסגרת שיתוף-הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת msn ישראל, ואילו המדיה הפרסומית בו תשווק ע"י MASA
אליאב, שנבחר לאחד מ-10 המנהלים פורצי הדרך ב-2010: "עשינו מהלכים ששינו את פני השוק האינטרנט בישראל" ■ "בשנה הבאה נתמקד בקצירת פירות"
מארק קוואן, המנהל המסחרי של פייסבוק באירופה המבקר בישראל, אמר כי 3.2 מיליון הישראלים בפייסבוק מספקים למשווקים בארץ "חוכמת קהל"
מדובר בהסכם אסטרטגי ראשון לקבוצת MASA המוכרת את מודעות פייסבוק בישראל וכן בצעד חשוב של דפי זהב בפיתוח העסקים הדיגיטליים שלה
מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט
נענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיק את העובד כדי להשיג מידע סודי ■ וואלה: "הטענות של נענע10 הזויות" ■ נענע10: "אילן ישועה לא מעניין אותנו"