אפריקה מזנקת 5.3%: מכרה 163 דירות ב-140 מיליון דולר

השלימה מכירת כל הדירות בבניין דיסטריקט (פולטון) בלב הרובע הפיננסי בארה"ב ■ המחיר משקף מחיר ממוצע של 10,000 דולר למ"ר ■ מניית אפריקה ישראל מטפסת 5.3% בבורסה

אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב הודיעה היום (ב') כי השלימה את מכירת כל הדירות בבניין דיסטריקט (פולטון), הכולל 163 דירות יוקרה, ברחוב פולטון 111 בלב הרובע הפיננסי בארה"ב. היקף המכירות בפרויקט הינו כ-140 מיליון דולר, המשקף מחיר ממוצע של 10,000 דולר למ"ר. בתגובה מניית אפריקה ישראל מטפסת 5.3% בבורסה בת"א.

תמיר קזז, מ"מ מנכ"ל אפי ארה"ב, דרכה נמכרו הדירות, אמר כי "השלמת מכירת הדירות בפרויקט מהווה ציון דרך נוסף בשורה של מהלכים עסקיים אותם השלימה לאחרונה אפי ארה"ב. זאת, בהמשך לתנופה המסתמנת בכל הפרויקטים של החברה. אפי ארה"ב זוקפת לזכותה מספר הצלחות מרשימות בכל נכסיה באזור הדאון-טאון, שזוכים לביקושים גבוהים".

דיסטריקט, בעבר בניין משרדים בן שמונה קומות, אליו נוספו שתי קומות הכוללות דירות פנטהאוז, הוא שילוב של דירות סטודיו, 2 ו-3 חדרים. דירות הפנטהאוז כוללות מרפסות מרווחות. האזור של רחוב פולטון הפך לאזור צרכנות תוסס. הפרויקט כולל גם שטח קמעונאי המשתרע על כ-2,500 מ"ר.

אפי ארה"ב פעילה ברחבי ארה"ב ומנהלת נכסים בעיקר בניו-יורק, מיאמי וסן-פרנסיסקו. תיק האחזקות של החברה כולל פרויקטי בנייה ונכסים מניבים המיועד למסחר ולמגורים. בנוסף, בבעלות החברה מהבניינים המפורסמים של ניו-יורק - בניין השעון, האפתורפ ובניין הטיימס סקוור. פרויקטי המגורים שלה מעוצבים על ידי מותגי יוקרה בתחום הדיור.