תנו לייק לאהבה

תמונות של בני-זוג פוטנציאליים בדיסקרטיות מוחלטת ורכישת כרטיסים מסביב לעולם

1. לחפש בן זוג באופן חכם

Let's Date היא אפליקציית היכרויות ישראלית, שמחברת בין העולם החברתי בפייסבוק לבין עולם הדייטינג. בדומה לאתרי היכרויות, גם האפליקציה מצריכה יצירת כרטיס אישי, הזנת פרטים רלבנטיים שיקלו על תהליך החיפוש ובחירה אם לאפשר שימוש בתמונת הפרופיל שבפייסבוק.

לאחר מכן, האפליקציה מציעה בפני המשתמש שלוש תמונות אופציונליות של בני זוג, ולחיצה על אחת מהתמונות מובילה לכרטיס האישי באפליקציה (ולא לעמוד הפרופיל שלו בפייסבוק). כמו כן, מציעה האפליקציה אפשרות לראות מי צפה בפרופיל שלהם, להוסיף פרופיל אחר למועדפים ולשלוח הודעות אישיות.

האפליקציה שומרת על דיסקרטיות המשתמש, ולא מפרסמת הודעות ויראליות על הקיר בפייסבוק. בימים האחרונים הושקה אפליקציית היכרויות ישראלית נוספת בשם DatingBook, המציעה חיפוש חכם אחרי בני זוג פוטנציאלים.

2. מדונה בלחיצת כפתור

חלמתם להיות בסופרבול או לצפות בהופעה של מדונה בלונדון? האתר הישראלי החדש LiveTickets מציע פלטפורמה לרכישת כרטיסים לאירועים בינלאומיים בתחומים שונים - בהם ספורט, מוזיקה, תיאטרון ובידור.

האתר, שהוקם על-ידי חברת שירות הכרטיסים הבינלאומיים WTS, מכיל כעת למעלה מ-7 מיליון כרטיסים ל-65 אלף אירועי בידור ברחבי אירופה וצפון אמריקה. אתר ישראלי נוסף שפועל בתחום הוא Ticketingo.

3. סרט של תמונות

Clipomator היא אפליקציית פייסבוק פשוטה וחביבה, המאפשרת לייצר סרטון וידיאו המבוסס על אלבומי התמונות של המשתמשים בפייסבוק. לאחר התקנת האפליקציה, יש לבחור באלבום התמונות הרצוי, להוסיף כל שיר מאתר יו טיוב באמצעות הזנת שם השיר בתיבת החיפוש המתאימה, וללחוץ על כפתור ה-Create. לאחר 2 דקות הסרטון מוכן, וניתן לשתף אותו. תגובות ולייקים לתמונות באלבום יופיעו גם בסרטון הווידיאו.

4. טריוויית טוויטר

Poptweets היא אפליקציית אייפון בתחום הגיימינג, המציעה פלטפורמה משחקית המתבססת על עולם התוכן של שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, ומאפשרת לבחון את רמת ההיכרות של המשתמש עם טוויטר.

זהו משחק הדומה למשחקי הידע הכללי, כאשר על המשתמשים לבחור את הקטגוריה המועדפת עליהם, כגון פוליטיקה, ספורט או טכנולוגיה. בכל סיבוב מוצג בפני המשתמש ציוץ בן 140 תווים, ושלושה שמות של משתמשי טוויטר פעילים ומוכרים, כאשר המשתמשים צריך לקשר בין הציוץ לבין המשתמש שצייץ אותו. האפליקציה ניתנת להורדה תמורת 1.99 דולרים.