הישרדות, אהבה, אכזבה

קבלו את הסיפור האלטרנטיבי, או יותר נכון - הסיפור האמיתי של ההתיישבות העובדת

ההתיישבות האובדת

"אדמה", ג' 22:30, "הוט 3"

קבלו את הסיפור האלטרנטיבי, או אולי יותר נכון לומר, הסיפור האמיתי של ההתיישבות העובדת, או במקרה של "אדמה", ההתיישבות האובדת. סיפורה של משפחת אבקסיס, 3 שורות של מאבקי השירדות, אהבה, אכזבה, שכול, מוות ותקווה. יורם זיידל היוצר של "שבתות וחגים" ו "פרשת השבוע", מי שהתמחה בסיפורים אלטרנטיביים, מביא לנו סיפור שהתרגלנו לשמוע מפיו של אליק ש"הלך בשדות", או לפחות מפיהן של בנות-בראון.

הסיפור מרתק, וצוות השחקנים לא מבייש את התסריט. מוחמד בכרי הוא אבי המשפחה, ובדורות הבאים תמצאו את מנשה נוי, אוולין הגואל, יעל אבקסיס, ליאור אשכנזי ואפילו את עמוס לביא המנוח, שחקן אדיר שזהו לו תפקידו הטלוויזיוני האחרון.

גברים רוקדים

"ללכת עד הסוף", ג' 22:00, "יס 1"

הנה הסרט שהפך את רוברט קרלייל, מ"ערס" סקוטי ב"טריינספוטינג" לאחד הכוכבים הגדולים בקולנוע האנגלי של היום. בקומדיה החביבה הזאת, מקימים חבורה של גברים שנקלעה לקשיים אישיים וכלכליים, להקת ריקוד בנוסח הצ'יפנדיילס ומגלים שסטריפטיז פיזי, כרוך לעיתים גם בסטריפטיז נפשי לא פשוט. סרט מצחיק שגם מי שראה אותו יתמוגג ממנו שוב.

מודי בלוז

"אולפן ליגת האלופות", ג' מ-21:00, ערוץ הספורט

איך יודעים שבא אביב? עיזבו אתכם משינויים אקלימיים, רק חזרתה של ליגת האלופות היא סימן שאין מובהק ממנו, וביחד איתה, חוזר גם מישדר הספורט הטוב ביותר על המסך: אולפן ליגת האלופות. ואולי ההגדרה "מישדר ספורט" מטעה, שכן מדובר בתוכנית התרבות הטובה ביותר בטלוויזיה: מודי בראון, "תרבותניק" במובן הכי טוב של המילה, מנצח על המישדר הזה ביד רמה, ובתזמורת שלו תמצאו וירטואוזים כמו אבי מלר, נדב יעקובי, אלי אוחנה ו... רק מוטי איווניר העדיף, משום מה, להתעסק בכדורגל ישראלי מדכא, במקום בדבר האמיתי שחוזר הערב לטלוויזיה.

גם אם אתם לא נמנים עם קהל חובבי הכדורגל, כדאי מאוד להצטרף לפחות לארבעים הדקות הראשונות של המשדר, לפני שמתחילים המשחקים.