מרב בארי - המובילה לתפקיד הממונה על ההגבלים העסקיים

בארי, לשעבר המשנה לממונה על ההגבלים העסקיים וכלכלנית ראשית ברשות ההגבלים, הגישה את מועמדותה לתפקיד הממונה במקומה של רונית קן

מרב בארי, לשעבר המשנה לממונה על ההגבלים העסקיים וכלכלנית ראשית ברשות ההגבלים הגישה את מועמדותה לתפקיד הממונה, במקומה של רונית קן שאמורה לפרוש בסוף החודש.

בארי (42) מהווה, לפי גורמים המקורבים לרשות, מועמדת מובילה לרשת את קן ונחשבת לאחת המומחיות בתחום. בארי היא המועמדת השנייה - מלבד עו"ד בועז גולן, המשנה הנוכחי של קן - שלה ניסיון רב כיוצאת הרשות.

בארי, שפרשה מרשות ההגבלים בשנת 2008, התנגדה במהלך כהונתה לאישור עסקת המיזוג של בזק עם yes. כמו כן, לאחר שפרשה מהרשות היתה בארי יועצת חיצונית לעסקת יורוקום-בזק, וכן ייעצה למתנגדים לעסקת מיזוג נשר-הנסון ולמתנגדים למיזוג אלקטרה-מינליין. לשני המיזוגים הללו התנגדה הרשות, והם לא אושרו בסופו של דבר.

שר התמ"ת, שלום שמחון, ציין בשבוע שעבר במהלך שיחה שערך עם "גלובס" כי ועדת האיתור שהוקמה על מנת למצוא מחליף לקן אמורה להתחיל השבוע את תפקידה. כמו כן העריך שמחון כי יימצא מחליף לקן בתוך כשבועיים.

עם האישים שהגישו את מועמדותם לתפקיד הממונה נמנה סמנכ"ל ההנדסה במשרד התקשורת, חיים גרון, מוותיקי משרד התקשורת, שהחל את דרכו במחלקה המשפטית של המשרד. בהכשרתו גרון הוא מהנדס ועורך דין.

בנוסף אליו הגישו שני מועמדים נוספים ממשרד התקשורת את מועמדתם לתפקיד: אסף כהן, סמנכ"ל כלכלה, ועו"ד נגה רובינשטיין, היועצת המשפטית של המשרד. כמו כן עלה שמו של בועז הירש, ראש מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת.